přiznej že mě miluješ

311 13 2
                                    

Carolininy myšlenky
odešla jsem nahoru do Klausova pokoje byla jsem strašně naštvaná potřebovala jsem se nějak odreagovat. ,,Ven mě nepustí tak co mám dělat!!'' zařvala jsem pak mě to napadlo potřebuju něco rozbít. Vzala jsem židli a hodila jsem jí o zem rozbila se ,ale to mi nepomohlo pak jsem házela se vším nakonec jsem hodila knížku do zrcadla.Otočila jsem se od toho zrcadla na druhou stranu ale pak jsem si uvědomila že za tím zrcadlem něco je. Šla jsem blíž za zrzadlem byly dveře odsunula jsem zrcadlo a otevřela jsem dveřa. Byla tam polička s vínem a vodkou atd. pak jsem se podívala do leva a na zdi tam byli napsaná jména samé holky.Nakonci jsem byla já. ,,Cože?!!'' zařvala jsem. Uslyšela jsem jak jde někdo nahoru rychle jsem zavřela dveře a přitiskla jsem se na stěnu doufala jsem že mě nenajde ten kdo vešel do pokoje.,,Caroline. Caroline!! Zlato kde si?!!'' byl to Klaus o ne ještě horší kdyby to byla aspoň Bekah.Slyšela jsem kroky které se blížily ke dveřím. Dveře se otevřely už jsem se připravila že jak otevře tak uteču přasně to jsem udělala ale sotva jsem vyběhla do prostřed pokoje Klaus mě zastavil chytl mě pevně za ruku až to bolelo.,,Auuu Klausi pusť mě to bolí!! Prosím!!'' ,,Ne dokud mi neřekneš co si tam viděla!'' zařval.,,Nic jsem neviděla'' řekla jsem se strachem. ,,Lžeš mi !!!'' zařval tak že jsem se strašně bála jako kdyby mě měl sežrat netvor.,,dobře dobře!! jenom mě pusť!!'' řekla jsem mu.,,Povídej'' ,,Viděla jsem jména těch dívek na zdi a byla jsem tam i já'' podíval se na mě a zase mě chytl.,,Klausi co zase děláš?!'' ,,Tohle si vymžeš z paměti!'' ,,Ne Klausi to nedělej prosím udělám cokoliv prosím!'' ,,co by si pro mě udělala?'' ,,Klidně bych i umřela'' koukl na mě sexy pohledem. ,,vážně?'' ,,Jo vážně!'' pustil mě a šel směrem k těm dveřím.,,Klausi?!!'' ,,Ano Caroline?'' ,,Co ty jména znamenají?'' podíval se na mě. ,,jsou to mé oběti!'' ,,Cože?!!'' ,,Jako já jsem tvoje oběť?!'' ,,Měla si být ale nastal docela velký problém'' A to je jaký?!!''
Takže to je další díl snad se vám líbil omlouvám se za chyby a ještě se omlouvám že jsem tak dlouho nepsala...

Klaus and  CarolineKde žijí příběhy. Začni objevovat