Konec? Nebo druhá série?

332 14 8
                                    

O rok později:

Carolininy myšlenky

,,No tak lásko,už jsme tam měli být!" Křičel na mě Klaus z obýváku.

,,Jojo už budu" Odpověděla jsem a vzala si na sebe kabát.Seběhla jsem schody ,obula si boty a vyšla jsem před dům směrem do auta.

,,No konečně co ti tak dlouho trvalo?!" Oddychl si Klaus.

,,To je jedno hlavně už jeď" Odfrkla jsem a koukala jsem se na cestu.Zamyslela jsem a vzpomínala na to co se stalo hned potom co mě Bonnie vrátila zpátky.


Na druhý den se Katherine vzbudila a byla ráda že má u sebe Stefana. Chtěla jsem jí jít poděkovat že díky její smrti jsem zase zpět. Když jsem vešla do pokoje seděla na posteli a pila krev. Ale jakto? Je člověk ne? Nebo vlastně ne...Proměnila se v upíra,ale když si vezmeš lék tak to zpátky nejde. Určitě si ho nevzala. ,,Katherine že ty sis ten lék nevzala?" Usmála se a odpověděla. ,,Ne nevzala jenom mě nějaká čarodějka zaklela na člověka a krev mé prvé lásky mě proměnila zpátky...Takže Stefanova" ,,Ale lék mám jestli ho chceš" Vykulila jsem či když o vytáhla z kapsy své bundy. ,,Kataríno!" Uslyšela jsem za sebou hlas. Otočila jsem se a byl tam Klaus. nevěděla jsem co udělat chtěla jsem být člověk a založit si rodinu,ale...

,,Caroline ,Lásko je to na tobě" Řekl Klaus. Usmála jsem se na Kath a ona mi lék podala. Vzala jsem do ruky malou lahvičku s lékem. Chvíli jsem se na ni koukala a potom jsem ji polkla. Upadla jsem do bezvědomí.


,,Lásko!Lásko?" Uslyšela jsem Klausův hlas.

,,Jojo promiň" Usmála jsem se.

,,Co ti je?" Zeptal se starostlivě a pohladil mě po líčku.

,,Mám strach" Odpověděla jsem.

,,Lásko,nemáš se čeho bát jestli se děje to co si oba myslíme je to to nejlepší na světě"Vzal mě za ruku a táhl mě do nemocnice.

,,Dobrý den jsem Klaus Mikaelson a tohle je moje žena Caroline Forbes-Mikaelson" Podal Klaus ruku doktorovi.

,,Dobrý den moc mě těší já jsemdoktor Marfield" Odpověděl a potřásl si s Klausem rukou.

,,Tak pojďte dovnitř slečno Mikaelsonová a vy pane Mikaelsone zůstaňte tady prosím" Řekl doktor a já vešla do orinace.

,,Lehněte si sem prosím" Ukázal na takovou jakoby postel a já si lehla. Vyhrnul mi tričko a napatlal mi tam nějaký gel a projížděl ještě nějakým skenerem. Díavala jsem se na malou obrazovku vedle mě.

,,ÁÁÁÁ tady ho máme." Vykřikl doktor. Do dveří vrazil Klaus.

,,Kde?" Doktor se usmál a ukázal na obrazovku. Klaus měl chvíli neutrální výraz na tváři a potom se mu rozzářili oči a vykouzlil úsměv na rtech. Koukl se na mě a políbil mě na čelo. Doktor se jen díval a smál se a já taky..

,,Co to bude?" Zeptal se Klaus a hrnul se blíž a blíž k obrazovce.

,,Bude to dívka"

,,Páni splnil se mi sen" Řekl Klaus a já hned na to odpověděla.

,,Mě taky" Usmála jsem se,zvedla se z "postele" a políbila Klause.


Jupííí konečně jsem napsala poslední díl.... Ale mám dotaz chcete druhou sérii jak to pokračovalo s miminkem,nejšťastnějším tatínkem Klausem a nejistou maminkou Caroline?...Pokud ano tak napište do komentu budu velmi ráda....A taky děkuji všem kteří se zapojili do tohohle příběhu...Jak kometama,hvězdičkama a nebo že si to vůbec přečetli.... Moc vám děkuji všem a pište...

S láskou vaše Natalimikaelson


Klaus and  CarolineKde žijí příběhy. Začni objevovat