WOW !!!
Klausovy myšlenky
S klukama jsme byli už v baru chtěli jsme sice čekat na holky ale už dlouho nešli a mě se chtělo na WC tak jsem šel. Sotva jsem tam došel tak jsem slyšel svým upířím sluchem že někdo vchází do baru. Slyšel jsem Elenin a Bonniin smích ale ten poslední byl neznámý asi byl od té fifleny.No pak jsem vyšel a šel si ještě objednat burbon jak jsem se otočil tak jsem tam viděl tu Caroline byla nádherná.Ale pořád se smála jako trapka.Pak jsem si sedl za klukama a viděli jsme přímo na ně :D.
Carolininy myšlenky
S holkama jsme si objednali želé panáky a jeli jsme jako fredky.Pak vyšel tan Klaus. Byl sexy prostě k seřrání :D. Sedl si za klukama a oni si něco povídali a smáli se a koukali na nás.Pak jsme si s holkama řekli že půjdem tančit tak jsme šli byla to rychlá písnička a mi byli uplně totálně opilé.pak začala hrát pomalá písnička Damon šel pro Elenu Stefan pro Bonnie a Alarick protože tam protom přišla aji Jenna tančil s ní všichni tančily jneom já a Kalus jsme seděli sami já u holčičího stolu a on u klučičího.Klaus se na mě pořád tak divně díval jako kdybych měla něco na obličeji tak jsem se šla podívat na záchod do zrcadla. Na obličeji jsem nic neměla ale radši jsem si dala rtěnku a řasenku.Jak jsem si schovávala líčidla tak jsem zamnou najednou slyšela něčí hlas Proč se maluješ když už si tak k sežrání otočila jsem se a byl tam Klaus.
Klausovy myšlenky
Když šli všichni tančit tak mi bylo trapné když jsem já a caroline jediní seděli díval jsem se na ni a přemýšlel jestli ji mám pozvat ať si semnou zatančí pak najednou vstala a šla na záchod myslel jsem že jde brečet ale byl jsem zvědavý jestli vážně brečí tak jsem tam šel za ní ale ona nebrečela ona se malovala začal jsem se usmívat a pak jsem řekl Proč se maluje když už tak je dost k sežrání když jsem jí to řekl ona se pomalu otočila a jakoby se lekla.Ona se ke mě přiblížila a začala si mě prohlížet z vrchu nahoru. Pak se mi podívala do očí a chtěla mě obejít ale já jsem jí zarazil cestu a chytl jí kolem pasu chtěl jsem jí políbit ale ona mě odžduchla a já se bouchl do dveří od záchodů. Ty si semnou chceš hrát jo? zeptal jsem se jí. Ona ke mě přiběhla a řekla mi ne jenom bych se do tebe nechtěla zabouchnout.zeptal jsem se jí proč?
ČTEŠ
Klaus and Caroline
Fanfictioncaroline se zamiluje do Klause ale nastane poblém Klaus má hodně nepřátel a Caroline bude v ohrožení co bude dál? A co všechno se ještě stane?