Už jsme projevy snad všechny města a Katarína nikde...
,,Klausi hlavně neztrácej naději nebo jak se Caroline vrátí bude se ti smát že máš strach že nenajdeš upíra kterého hledáš už 500 let a pokaždé si ji našel... " Damon mi něco říkal ale skoro jsem ho nevnímal přesto jsem ho musel poškádlit.
,,Řekl upír který chodí s dvojicí ženy kterou miloval a teď ji chce zabít " řekl jsem a zasmál jsem se.Damon chtěl něco říct ale než to řekl zazvonil mi mobil...
,,Ano?!"
,,Klausi tady Breadon, porad hledáš Katherine.? "
,,Ano Breadne proč?! "
,,Je tady v Chicagu v hospodě u Lyric"
,,Děkuji Breadne až dorazím dam ti co budeš chtít... " Když jsem to dorekl tak se mi vytvaroval na obličeji úsměv...
O hodinu pozdějiKdyž jsme s Damonem došli do té hospody Katarína tam seděla byla tam sama a vypadala smutně.. To mi bylo ale jedno... V autě jsme si s Damonem domluvili plán...Damon šel ke Katherine a já jsem šel za hospodu Damonovy myšlenky
,,Ahoj Katherine co tak sama kde jsou tvé loutkový kámoši " řekl jsem ona se usmála...
,,Damone a co ty tu děláš v Chicagu..
Neříkej ze jsem ti chyběla...vždyť mas za mě náhradu.."
,,Myslíš Elenu... Tu malou rozmazlenou holku která když něco udělám odcupita ke Stefanovi?! " řekl jsem a když jsem to říkal tak ne to strašně bolelo...hodně to bolelo ale co bych pro záchranu Blonďaté Barbie neudělal...
,,Ale ale takže potřebuješ utěšitelka od lepší dvojice. ?! " řekla a usmála se.
,,Dá se to tak říct " odvětil jsem.ona se usmála vstala od stolu, natáhla ke mě ruku...já ji chytnul tou svou a vedla mě zadním vchodem ven..Když jsme vyšli ven....Katherine si Klause nevšimla...
,,Vis Damone jsem ráda že si tu já totiž...ehm...umírám... " když to řekla tak se rozbrečela.. Bylo mi ji lito tak jsem ji objal..
,,To bude dobré Kity Kate " řekl jsem najednou jsem ucítil jak Katherine padala k zemi..Podíval jsem se co se stalo...Klaus ji dal železník...i když ho denně pila...tak omdlela protože umírá...naložil jsem ji do auta a vyrazili jsme zpět do Mystic Falls
DALSI DIL JE TU INLOUVAM SE ZE JSEM DLOUHO NEOSALA ALE NEMELA JSEM JDE VSECHBLNA TECHNOLOKGIE MI SELHALA JSEM ZVEDAVA JAK SE VÁM TADY TAHLE CAST LÍBILO A PISTE NAZORY BUDU RADA
ČTEŠ
Klaus and Caroline
Hayran Kurgucaroline se zamiluje do Klause ale nastane poblém Klaus má hodně nepřátel a Caroline bude v ohrožení co bude dál? A co všechno se ještě stane?