,,špatný'' ,,nejlepší''

235 9 2
                                    

Klausovy myšlenky
Hned co jsem se vrátil domů mi volala Elena že mám hned přijet protože se něco děje.Vzal jsem si bundu a jel jsem zpátky do Mystic Falls.

,,Už jsem tady!!'' zařval jsem když jsem vešel do Carolininého domu.

,,Konečně'' řekla Elena a obejmula mě.

,,Eleno co se děje a proč mě objímáš?''

,,Klausi Caroline ona..."

,,Eleno kdo to je?!'' vyšla Caroline z pokoje a jakoby mě neznala.

,,Ahoj Lásko" řekl jsem jí. Byl jsem rád že ji vidím.

,,Kdo si nepřibližuj se ke mě!'' zařvala.

,,Caroline to je Klaus vždyť ho musíš znát.''Podívala se na mě Elena.

,,Neznám ho nevím kdo je a chci ať hned vypadne z mého domu a ať mě a tebe nechá na pokoji!!'' Byla rozrušená a řvala.

,,Hned jsem zavolal Bonnie třeba ví co s ní je''

,,Bonnie?''

,,Ano Klausi?''

,,Potřebuju aby si hned přišla ke Caroline domů''

,,Jo hned tam budu'' řekla a zavěsila.

,,Ťuk,ťuk.''

Šel jsem ke dveřím a byla tam Bonnie.

,,Ahoj Bonnie prosím pomož mi Caroline si nepamatuje kdo jsem můžeš prosím zjistit co se děje?''

,,Jasně''

Bonniiny myšlenky
Šla jsem za Caroline.

,,Ahoj Car.''

,,Ahoj Bonnie ''

,,Car víš kdo je Klaus Mikaelson? ''

,,Nevím'' Věděla jsem už dávno že to neví protože to já jsem udělala kouzlo které zajistilo aby na něj zapoměla.

,,Car já jsem tě očarovala aby si na něj zapoměla a je na tobě jestli se rozhodneš to nechat takhle nebo si na něj chceš vzpomenout a žít zase s nenávistí k němu.

,,To je nefér'' Otočila jsem se a byl tam Klaus.

,,Klausi promiň ale je to pro ní nejlepší a sám to víš'' řekla jsem a vstala jsem z postele kde byla Car.

,,Ne pro ní je nejlepší být semnou protože já jediný jí ochráním.''

,,Ne jsi pro ni špatný!''

,,ne jsem pro ni nejlepší''

,,špatny!''

,,Nejlepší!''

,,Dost!!!'' Zařvala Caroline a oba jsme se na ní podívali.

,,Jste jako malí''

,,Bonnie ty mi vrať mé vzpomínky na něj a ty Klausi jdi pryč.Až výjdu z pokoje a budu mát své vzpomínky zpět uvidíš jak zareaguju podle toho se taky rozhodne jestli budu s tebou nebo tě budu nenávidět.'' Řekla Car. Klaus odešel a já začala své kouzlo.

,,Fes matos tributos hes mas u ne for gat'' Tohle jsem řekla 3x.

Carolininy myšlenky
Najednou se mi to všechno vrátilo naše první schledání v baru. Jak mě zachránil. Jak jsem našla ty oběti,Ta Camille jeho bejvalka, Hayley všechno se mi to vrátilo. Vyšla jsem z pokoje a šla jsem do obýváku kde byl Klaus.Koukla jsem na něj a on na mě a stoupl si a šel ke mě.

,,Tak co jak ses rozhodla a než mi to řekneš chci aby si věděla že tě Miluju'' řekl mi se strachem a slzami v očích.

,,Holky můžate jít pryč prosím?'' řekla jsem Eleně a Bonnie.

,,Jasně stejnak jdeme za Damonem a Stefanem.'' Šla jsem je odprovodit a vrátila jsem se ke Klausovi.

,,Sedni si na to křeslo'' řekla jsem mu. A poslechl mě.

,,No tak Car řekni mi to''

,,Klausi já tě ne...''

To byl další díl zase skončil napínavě to neva aspoň pište komenty a dávejte votesy. Moc díky.
Co myslíte že řekne Caroline?(nesuďte to podle začátečních písmen co tam jsou napsané)
Naštvala vás Bonnie že to udělala?
Pište odpovědi.


Klaus and  CarolineKde žijí příběhy. Začni objevovat