Klausovy myšlenky
Ráno jsem vstal a Caroline vedle mě nebyla asi šla do kuchyně vstal jsem oblékl se a šel jsem dolů. Vešel jsem a Elijah tam byl s Caroline a Bekah. Všichni na mě koukali takovým pohledem jako kdybych něco udělal. Co se děje? Niku řekla Rebekah. Ano? řekl jsem nejistě. Musíme ti něco říct ale já ti to neřeknu. Bekah jakoby měla srach. No tak řekněte mi to. No.... Co? Elijah se nadechl a řekl tohle není Caroline. Cože? A proč by to neměla být ona je to ona. Zaprvé vždycky stresuje takže by stresovala i kvůli dítěte. Zadruhé nikdy by se s tebou nevyspala jako vyspala ale ne že by se chovala jako mrcha. a zatřetí Caroline ve skutečnosti nemá ráda Bekah.Toje pravda. Takže kdo je ta Caroline ne Caroline. A kde je skutečná Caroline ? Tahle Caroline je Hayley. A naše skutečná Caroline je... Co je? Elijahu co je? mě jsem stres tak jsem zařval. Je u Marcela a on jí mučí. A kde je Marcel. To ví jenom Hayley. Najdenou Hayley někam odešla a pak se vrátila jako Hayley. Počkat takže jsem spal s Hayley? Jo spal si semnou a byl si k sežrání. Našval jsem se a tak jsem jí bouchl o zeď a držel jsem jí pod krkem. Kde je Caroline? je u Marcela řekla ztěžka. Jo to vím taky a ten je kde? Je v lese v malé chaloupce. Já myslel že bude tam ne tam si byl zachraňovat mě ne Caroline. Pustil jsem jí a ned jsem tam odjel.
Carolininy myšlenky
Už jsem v téhle chytrči několik měsíců a nikdo se o mě nebojí a ani mě nikdo nehledá. Nějakej marcel mě mučil pořád mi podal kůl do břicha a tak podobně až jsem to nezvládala a vypla jsem svoji lidskost. Byla to bomba připadala jsem si tak volná... Ale najednou někdo klepal když mi chtěl marcel bodnout kůl do břicha. Moment krásko řekl mi ten ulízaný blbec. Podívala jsem se kdo je u dveří a byl tam Klaus ten sexy Klaus.Marcelovi zlomil vas a šel ke mě. Řekl mi Ahoj lásko. Ahoj co že jsem musela tak dlouho čekat? Ale všechno ti vysvětlím doma teď pojď. Doma jsem si lehla na postel a čučela jsem na Klause. co na mě tak koukáš? Jen tak víš si sexy. Caroline jsi nějaká divná. Jo a co je na mě divného rozepínala jsem si košili. To mi řekni ty. no jenom jsem si pozměnila své city. Ty sis vypla lidskost? Tak to ti něco řeknu. No tak co? jsi semnou těhotná a čekáš kluka. Cože? jako vážně děláš si srandu? ne já nechci a jak se to stalo jsem upír.No to nevím to čarodějky. Ne to nemůže být pravda. Vyskočila jsem z postele a vyšla jsem do kuchyně kde seděla ta mrcha Hayley znala jsem ji už ze školy. Ahoj Caroline řekla mi. No nazdar co ty tady děláš? Ale nic jenom jsem se vyspala s Klausem. Cože? Byla jsem vystresovaná tak jsem k ní přiběhla a bodla jsem jí kůlem z bílého dubu do srdce. Caroline co to....?Takže to je další díl snad se vám líbil kdo chce aby Hayley hrála pořád v knize tak napište do komentu a kdo ne taky napište budu ráda za každý koment a votes...
ČTEŠ
Klaus and Caroline
Fanfictioncaroline se zamiluje do Klause ale nastane poblém Klaus má hodně nepřátel a Caroline bude v ohrožení co bude dál? A co všechno se ještě stane?