Pátrání po Katherine...

275 15 6
                                    

Klausovy myšlneky ( o týden později )

Už je to týden co je Caroline mrtvá. Mikaela už jsem od té doby taky neviděl.Elena , Bonnie , Stefan , Damon a Carolinina máma jsou v pořádku. Caroline už dokonce měla pohřeb a nikdo netruchlí protože Bonnie hledá kouzlo kterí by Caroline vrátilo mají naději. Ale já ne protože Bonnie je ještě moc mladá a není tolik zkušená. Každý den jsem namol protože nevím co jiného mám dělat. Buˇspím nebo se krmím ,zabíjím a nebo piju. Z mého myšlení mě vytrhl dívčí hlas který jsem znal.

,,Klausi! Klausi kde si tady Elena kde?!''

,,Tady co chceš?!''

,,Klausi ty si zase opilý?!''

,,Já nevím mami jsem ?!'' Řekl jsem a usmál se.

,,To není vtipné copak ty nechceš Caroline zpátky?'' nemám rád když někdo zmiňuje Caroline a Elena to věděla.

,,jsně že chci aby byla zpátky ale copak se to dá udělat?! Do prdele?!!''Elena věděla že budu sprostý když něco řekne o Caroline ale ryskla to připomíná mi Caroline ta se mě taky nebála jako jediná.

,,Ano jdete to!'' Podíval jsem se na ni se slzami v očích.

,,Cože?!! Bonnie to kouzlo našla?!''

,,Jo našla ale je v tom háček''

,,Rysknu všechno hlavně aby byla zpátky''

,,Bonnie musí pootevřít druhou stranu..a''

,,No s tím jsem počítal co dál''

,,No a ...''

,,A musí umřít dvojnice takže buď já nebo Katherine.''

,,jasné že Katherine''

,,No a ty ji musíš zabít''

,,Dobře ale proč se tváříš tak smutně''

,,protože jestli Katherine umře tak i já''

,,jak to myslíš?''

,,Protože Katherine to zjistila tak mě propojila s ní a Bonnie to nemůže odvolat''

,,Eleno ryskla by si vše po návrat Caroline?''

,,jasně''

,,A to že by ses stala upírem?''

,,To taky''

,,tak jo jedem pro Katherine když umřeš s mojí krví probudíš se jako upír''

,,Dobře to nevadí''

,,Dobře takže jedem najít Katherine''

Klaus and  CarolineKde žijí příběhy. Začni objevovat