respectful girl ☏︎ 29

809 97 96
                                    

"Ortada bir haksızlık var," dedi jisoo. "Sizi ilk ben buldum."

Jisoo'nun bu sözleri söylemesi ile taehyung da dahil herkes ona döndü.

"Sen mi buldun?" dedi karina jisoo'ya garip bakışlar atarak. "Kazanamadın diye yalan söyleyeceğini de tahmin etmezdim, jisoo."

"Yalan söylemiyorum."

Jisoo, ellerini sıkıp kendini tutmaya çalıştı.

"Jisoo," dedi taehyung araya girerek. "Sarı takım kazandı, bir dahakine de sen kazanırsın, olur biter."

"Olur biter mi?" dedi jisoo sinirle. "Ben kazandım, sizi ilk ben buldum. Neden söylemiyorsunuz?"

"Jisoo, bir dahakine kazanırsın, lütfen abartma, hadi tekrar saklanıyorum." dedi taehyung.

"Bir dahakine de kazanmayacağım, çünkü oyundan çıkıyorum, size iyi eğlenceler." dedi jisoo ve çadırına doğru ilerlemeye başladı.

Jisoo, kızgın bir şekilde çimenlere oturdu ve uzun bir süre orada düşündü.

Taehyung hoca neden kendisine böyle davranıyordu? Bunlara hiçbir anlam veremiyordu. Normalde küçük bir oyun için kavga çıkarmazdı jisoo, fakat bu sefer onu kazandığını taehyung hoca da görmüş ve hiçbir şey dememişti. Bu jisoo'yu daha da sinirlendiriyordu.

Jisoo, içini çekti ve uzaktan arkadaşlarını izlemeye başladı.

Önünden karina geçip ona baktığında yüzünü diğer tarafa çevirdi.

Taehyung hoca yüzünden bir de karina işe girdiği iddia'yı kaybetmişti.

Karina, kendisinin yanına geldiğinde, jisoo onu umursamayıp oyun oynayanları izlemeye devam etti.

"Bakıyorum kaybetmek ağır gelmiş, ha?"

Bu soru ile jisoo, karinaya döndü.

"Bana bulaşmayı ne zaman bırakacaksın, karina?" dedi jisoo. "Hadi git ve şu aptal oyunu kazan, tamam mı? Çünkü sen de en az o oyun kadar boş birisin. Şimdi defol git yanımdan."

"Hadi ama jisoo," dedi karina. "Anlaşabiliriz."

"Ben pek öyle düşünmüyorum, bu yüzden hoşçakal." dedi jisoo.

"Sana bulaşmayı sadece bir şartla bırakırım," dedi karina ve gülüp jisoo'ya baktı. "Bay kim'den uzak durursan."

"Ne?" Jisoo şaşırarak karina'ya baktı. "Ne demek istiyorsun sen?"

"Bay kim'e aşık olduğun gün gibi ortada," dedi karina. "Herkes bunu biliyor. Tüm sınıf."

Jisoo şaşkınlıkla karina'ya baktı.

"Ona aşık değilim," dedi jisoo. "Saçmalama, hangi manyak öğretmenine aşık olur ki?"

"Ben onu bilemem, jisoo." dedi karina. "Senden tek istediğim şey ondan uzak durman."

"Peki, sen neden ondan uzak durmamı istiyorsun?"

"Sanırım seni rahatsız etmeye devam edeceğim." dedi karina.

"Hayır, hayır." dedi jisoo. "Tamam, ondan uzak duracağım, zaten o kadar da yakın değildim."

Karina, Jisoo'ya bakıp gülümsedi ve onun yanından ayrıldı.

Jisoo düşündü.

Gerçekten taehyung hocaya aşık mıydı?

"Olamam," diye düşündü jisoo. "Öğretmenime aşık olamam."

O sırada jisoo'nun gözüne kendisini izlemekte olan taehyung hoca göründü.

Jisoo, başını kaldırıp yanına gelmekte olan taehyung hocaya baktı.

O anda jisoo anladı ki, o gerçekten taehyung hocaya aşık olmuştu.

***

aşk is coming bitches 💅💅






respectful girl. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin