1 saat sonra..."Anladın mı?" dedi Taehyung.
Jisoo sırıttı.
"Hayır." dedi.
"Bak Jisoo sabahtan beri 2 soru çözdük. Neden anlamıyorsun? Çok aptalsın." dedi Taehyung. Bu kız gerçekten o kadar aptaldı ki hiçbir soruyu çözemiyordu.
"Ama anlamıyorum, senin işin anlatmak." dedi Jisoo.
"Yeter, artık! Çok saygısızsın. Sana soruların çözümlerini anlatmadan ömce saygı dersi vermek gerek!" diye bağırınca Jisoo ciddileşti.
Taehyung hoca , Jisoo ne kadar saygısızlık yaparsa yapsın ona hiç bu kadar çok bağırmamıştı.
Jisoo başını öne doğru uzattı ve içini çekti.
"Peki, ben bir aptalım hocam. Hiçbir soruyu çözemeyen saygısız bir aptal değil mi? Böyle düşünüyorsunuz." dedi Jisoo.
Taehyung böyle denilince Jisoo'nun üstüne çok gittiğini anladı.
Derse kısa bir ara verdiler.
Jisoo kenara çekildi. Kendi kendine güldü. Çok iyi bir oyuncuydu. Taehyung hocaya duygu sömürüsü yapmıştı.
Jisoo tuvalete doğru gidiyordu ki Taehyung ona seslendi.
"Nereye?" diye sordu.
"Tuvalete, gelcen mi?" diye sorunca Taehyung içini çekti. Bu kız her zaman saygısız kalacaktı , asla değişmeyecekti.
"Yok, kalsın." dedi ve sandalyesine oturdu. Telefonunu aramaya başladı fakat hiçbir yerde yoktu.
Jisoo'nun aldığını bilmiyordu.
Jisoo, tuvalete girip kapıyı kitledi ve cebinden Taehyung hocanın telefonunu çıkardı. Ona belli etmeden gizlice telefonunu almıştı.
Telefonun şifresi yoktu nu yüzden işi daha da kolaylaşmıştı.
Hemen "aşkitommm💍" yazan kişiye girdi ve ona mesaj yazmaya başladı.
Siz: Bebeğim ne yapıyorsun?
Aşkitommm💍: Sana söyledim ya işim var.
Siz: Gece 2'ye kadar ne işin olabilir acaba?
Siz: AYRIL İŞTE AW |
Siz: Taehyung'u aldattığını itiraf et |
Aşkitommm💍: Seni ilgilendirmez. Önemli bir iş işte.
Siz: Taehyung'u aldatıyorsun |
Siz: Ah, doğru başka erkekler ile yiyişmek baya önemli bir iştir. Sen bu konuda uzmansın , canıım.
Jisoo ilk başta bu mesajı atıp atmamak konusunda kararsız kaldı fakat artık patlamıştı. Ve direkt attı.
Aşkitommm💍: Ne diyorsun aşkım?
Siz: Ni diyirsin işkim
Siz: Diyorum ki beni aldattığını biliyorum.
Jisoo az önce kendi telefonundan barda çektiği fotoğrafları Taehyung hocanın telefonuna atmıştı.
Siz: *Fotoğraf
Aşkitommm💍: Aşkım eve geliyorum, konuşmalıyız."
Jisoo telefonu kapattı. Planın ilk aşaması başarılıydı.
Şimdi asıl bomba gelecekti.
***
Joy, telefonunu hızla kapattı ve yanındaki adama döndü.
"Bebeğim, benim gitmem lazım, sonra görüşürüz." dedi ve bardan ayrılıp bir taksi tuttu.
Ev göründüğünde içini çekti ve kapıyı açıp yukarıdaki odaya çıktı.
Fakat göreceği manzara karşısında şok olacaktı.
***
Jisoo, tuvaletten çıktı ve telefonu masaya koydu.
Gülmesini saklamaya çalışarak yanında oturan Taehyung'a baktı.
Taehyung da ona baktı ve konuşmaya başladı.
"Özür dilerim, sana aptal dediğim için." dedi ve Jisoo'ya bir anda sarılınca Jisoo şok oldu.
Jisoo kapı sesi duyduğunda Taehyung'a daha sıkı sarıldı.
Ayak sesleri yaklaşıyordu. Joy gelmişti.
Yüzünü kapıya çevirdi ve Joy tam içeri girerken Taehyung'un dudaklarına yapışıp onu öptü.
Ve Joy bunu gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
respectful girl.
Fanficjisoo, öğretmeni bay kim taehyung'a kafa tutmaktan çok keyif alıyordu. ve tek mesajla büyük bir kaos çıkabilirdi. ama jisoo'ya göre kaos çıkarmak eğlenceliydi. ©K-pinky [ taehyung × jisoo ]