Zil çaldığında Jisoo, daldığı alemden uyandı ve taehyung'a karşı uygulacağı planı kafasında kurdu. Çok basitti.
Sadece saygılı olacaktı.
Gülümseyerek okula girdi ve yerine oturdu. Etrafındakilere aldırmadan önünde duran test kitabına bir bakış attı. Kitabı açtı ve elini alnına yaslayarak soruları çözmeye başladı.
Taehyung, sınıfa girdiğinde herkes sıralarına geçti ve sessizlik sınıfı kapladı. Taehyung öğrencilere kısa bir bakış atarak kendi masasına geçti. Ve içini çekip elini masaya vurdu. Tekrar gözlerini sınıfa çevirdiğinde jisoo'ya da bir bakış atmayı unutmadı.
Jisoo, test çözüyordu.
Taehyung düşündü. Hem jisoo hem de kendisi için en sağlıklı karar buydu.
Çünkü birileri ilişkilerini öğrenmişti.
Taehyung gözlerini bu sefer Karinaya çevirdi ve ona sert ama kısa bir bakış attı. Tam o sırada taehyung'un telefonuna bir bildirim gelmişti.
Taehyung, telefonu açtı. Sonra umursamadan tekrar kapattı. O sırada elinde telefonuyla hızlı bir şekilde yazışan Karinayı gördü.
Ve birden içine bir şüphe düştü. Ona gelen mesajlar ve tehditler...
Jisoo ile ilişkilerini bildiklerini iddia eden mesajlar. Evet, bunun başka bir açıklaması olamazdı.
Tek yol buydu ve bir şekilde artık çözümü bulmak istiyordu.
Müdür ilişkinizi öğrendiğinde suratınızın alacağı şekli merak ediyorum.
Taehyung, mesajı sildi ve dudağını yaladı.
Karina da o sırada sıranın altında telefonla uğraşıyordu.
Taehyung, tenefüste onunla bir görüşecekti.
"Hocam neyi bekliyoruz acaba?" Jisoo hafif sesli bir şekilde konuştu.
"Keyfimi." Taehyung kollarını kavuşturdu.
Jisoo, tam ağzını açıp cevap verecekken planını hatırladı.
"Peki, hocam." dedi ve diğerleri bu garip diyalogdan olsa gerek Jisoo ve Taehyung'a garip bakışlar attılar.
Sınıfta yavaş yavaş fısıldaşmalar başladığı sırada kapı çaldı.
"Gir." Taehyung kapıdan gelen kişiye baktı. "Hoşgeldin yeni sınıfına."
Jisoo, başını kaldırıp gözlerini açtı.
"Ben Lisa. Okula yeni geldim." Lisa, Jisoo'ya baktı ve gülümsedi.
"Oturabilirsin." dedi taehyung, Lisaya bakarak.
Lisa, Jisoo'nun hemen önündeki sıradaki boş yere geçti.
"Aynı sınıfta olmamıza sevindim." dedi Jisoo, Lisanın kulağına eğilerek.
"Ben de."
İkisi birbirlerine gülümsediler.
"Yeni öğrencimiz de geldiğine göre artık derse başlama vakti geldi." Taehyung eline kalemini aldı. "Sayfa 104. Kenardaki soruları çözmeye başlayın."
Herkes testi çözmeye koyulurken Jisoo da Lisa ile konuşmaya başlamıştı.
İkisi aralarında fısıltılı bir şekilde konuşurken Taehyung ise onlara bakıyordu. Jisoo, bunu farkettiğimde Lisa ile konuşmayı bırakıp önündeki test kitabına döndü ve soruları çözmeye koyuldu.
Bir süre sonra zil çaldı.
Taehyung içini çekti ve konuştu.
"Bugümlük bu kadar. Bir dahaki derste de soruları çözmeye devam edeceğiz," dedi ve tam sınıftan çıkacağı anda tekrar arkasına dönerek dudaklarını araladı. "Unutmadan Karina seninle bir şey konuşmamız lazım, benimle gelebilir misin?"
Jisoo, Taehyung'un bunu söylediğini duyar duymaz gözlerini ona çevirdi.
Önce Karinaya sonra da Taehyung'a.
"Benden sonra bir de Karinayla sevgili olmuşsa hiç şaşırmam." diye düşündü Jisoo. "Acaba peşlerinden gitmeli miyim?"
Jisoo düşündü.
Merakına yenik mi düşecekti?
Evet. Her ne kadar Taehyung'u artık sevmese de buna içi elvermiyordu. Galiba gerçekten de kıskanıyordu.
Lisaya döndü.
"Ben lavaboya gidip hemen geleceğim." dedi ve kapıdan çıktı.
Karina ile Taehyung'un arkasından yürümeye başladı.
Bakalım Taehyung yine ne işler karıştırıyordu?
***
geri döndüüüm
neler neler yasadim vah vah bi suru sey oldu
artik soz veriyorum daha aktif llcam ve makeup artist de dahil tüm kitaplarima yb atmaya calisacagim
sizi seviyorummm
gorusuruzz <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
respectful girl.
Fiksi Penggemarjisoo, öğretmeni bay kim taehyung'a kafa tutmaktan çok keyif alıyordu. ve tek mesajla büyük bir kaos çıkabilirdi. ama jisoo'ya göre kaos çıkarmak eğlenceliydi. ©K-pinky [ taehyung × jisoo ]