respectful girl ☏︎ 9

1K 105 68
                                    


Joy, bir kaç saniye kendine gelemedi.

Jisoo, ise Taehyung'u öpmenin zevki içerisindeydi. Onu öpmüştü fakat anlamadığı bir şey vardı.

Taehyung öpüşüne karşılık vermişti.

Jisoo , yavaşça dudaklarını Taehyung'dan ayırdı. Joy onlara yaklaşmaya başladı.

Taehyung , Joy'u gördüğü an heykel gibi kaskatı kesildi.

Joy, sinirli bir şekilde konuşmaya başlarken Jisoo da cebindeki telefona uzandı.

"Taehyung..bunu bana nasıl yaparsın?" dedi. Sesi hem öfkeli hem de üzüntülü geliyordu. Taehyung yutkundu ve bunu ona nasıl açıklayacağını düşündü. Ama asıl merak ettiği şey Jisoo'nun onu neden öptüğüydü.

"Her şey bir yanlış anlaşılmadan ibaret," dedi kısık bir sesle. "Çok yanlış anladın."

Jisoo gülmesini tutarak konuşmaya dahil oldu.

"Aslında pek bir yanlış anlaşılma yok," dedi ve Taehyung'a baktı. "sadece bilinmeyen bazı şeyler var ve bunların artık açığa çıkarılmasının vakti geldi, değil mi Joy?"

Joy , Jisoo'ya bir bakış attı.

"Sen kimsin?" dedi Joy ve derin bir nefes aldı.

"Ben," dedi Jisoo ve yere bakarak gülümsedi. "Ben senin yaptıklarını bilen tek kişiyim, adım Jisoo."

"Jisoo!" diye bağırdı Taehyung ve Jisoo'nun kolunu sıkıca tuttu. "Konuşabilir miyiz?"

"Hayır, daha söylemek istediklerim bitmedi." dedi Jisoo.

"Yeterince söyledin zaten!" dedi Taehyung.

"Yaaaa," dedi Jisoo ve dudaklarını büzerek kollarını kavuşturdu. "Ama daha Joy'un seni aldattığını anlatmamıştım."

Taehyung birden duraksadı.

"N-ne?" diye sordu.

Joy da şaşırmıştı. Bu kız nereden biliyordu?

"Yalan söylüyor," dedi Joy.

Taehyung ise tepkisiz kaldı ve Jisoo'nun diyeceklerini beklemeye başladı.

Jisoo, telefonunu çıkardı ve fotoğraflar kısmına girip Joy'un bardaki fotoğraflarını Taehyung'a uzattı.

Fotoğrafta gaet net bir şekilde belli oluyordu. Joy, Taehyung'u aldatıyordu.

Taehyung fotoğraflardan başını kaldırıp Joy'a döndü.

"Bu da mı yalan ,Joy?" diye sordu Taehyung.

Joy önce Jisoo'ya baktı. Bu kız onca şeyi nereden biliyordu?

"Evet, o fotoğraflar doğru ama zaten sen de aynı şeyi yapmışsın. İkimiz de birbirimizi aldatmışız." dedi Joy.

"Ben seni aldatmadım!" diye bağırdı Taehyung.

"O zaman bu kız kim?" diye karşılık verdi Joy.

Onlar kavga ederken Jisoo sessizce arada kaynadı ve kapıdan yavaşça çıktı.

Sonra da kenarda oturup keyifle kavgalarını dinlemeye başladı.

Her şey açığa çıkmıştı.

respectful girl. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin