respectful girl ☏︎ 36

689 73 102
                                    

Jisoo, ağır çantasını sırtına yavaşça çıkardı ve sonra da etrafındaki arkadaşlarına baktı. Herkes hazırdı, gitme vakti gelmişti.

"Herkes hazır mı çocuklar?" Taehyung hocanın bağırışıyla öğrenciler daha da hızlandılar ve kamp alanının oraya gelen otobüse baktılar.

Herkes otobüsün önüne toplandı ve sıra oldu. Tüm öğrenciler otobüse yerleştiğinde kapılar kapandı ve otobüs hareket etmeye başladı.

2 hafta sonrasında eve dönecekti jisoo. Bu yüzden mutluydu. Ama bu mutluluğun asıl sebebi eve dönecek olması değildi.

Okula geldiğinden beri platonik olduğu öğretmeni bay kim taehyung'un da kendisine aşık olmasıydı. Tüm bunlar jisoo'ya rüya gibi geliyordu. Taehyung ile sevgili olması... hepsi bir hayal gibiydi.

Evet. Jisoo, gerçekten de uzun süredir öğretmeni taehyung'dan hoşlanıyordu. Bunun farkındaydı fakat kendisine kabul ettiremiyordu. Onun bir sevgilisi vardı, fakat jisoo çok zeki bir kızdı. Taehyung'un sevgilisinin kendisini aldattığını anlamıştı. Ve bunu ona göstermişti. Sonuç olarak joy ve taehyung ayrılmıştı.

Jisoo'nun bu planları gerçekleştiğinde kendisine daha da güveni gelmişti ve taehyung'a kafa tutmaya başlamıştı.

Ama taehyung da ona kafa tutuyordu.

Bu olaylar aralarında bir bağ oluşturmuştu ve sonuç olarak bu anlamsız bağ bir tutkuya dönüşmüştü.

Jisoo, kendi kendine gülümsedi.

Otobüs birinin evinin önünde durdu ve sonra da tekrar devam etti.

Öğrenciler teker teker evlerine bırakılıp otobüste taehyung'dan başka kimse kalmayınca jisoo, camdan dışarı bakmaya başladı. Otobüs hızla jisoo'nun evinin önünden geçip gittiğinde jisoo duraksadı.

Evini geçmişlerdi. Taehyung'a baktı.

"Bay kim? Benim evim geride kaldı."

Taehyung, jisoo'ya gülerek baktı.

"Bir şey olmaz."

"Ama herkes evine gitti. Ben neden-"

"Sana bugün kendi evimde özel bir ders vermek istiyorum, jisoo."

"Ne dersi ya yine?"

"Bana artık bay kim demeyeceğini öğreteceğim sana," dedi taehyung. "Aklımda harika bir yöntem var.'

Jisoo, içten içe güldü. Taehyung gerçekten bir çılgındı. Onun ne yapacağını biliyordu.

Otobüs taehyung'un evinde durduğunda taehyung, jisoo'ya sırıtarak baktı ve birlikte otobüsten indiler.

Taehyung, cebinden anahtarını çıkardı ve kapıyı yavaşça araladı.

Jisoo, içeriye girip etrafına bakındı. Sırtındaki çantasını yere koydu ve taehyung'a döndü.

"Buraya en son seni sevgilinden ayırmak için gelmiştim," dedi ve hafifçe güldü.

Taehyung kıkırdadı.

"Ah, cidden mi?" dedi taehyung. "Sevgilimden beni ayırıp da ne yapacaktın ki?

"Şeyy.." dedi jisoo. "Ben senden küçücük bir şey hoşlanıyordum. Ama çok az yani. Çok çok az."

"Ahhah! Eminim çok azdır jisoo." dedi taehyung ve jisoo'ya yaklaştı. "Başından beri beni seviyordun değil mi?"

"Nereden anladın?"

"Ben anlarım." dedi taehyung ve jisoo'ya göz kırptı.

"Ben çok acıktım." dedi birden jisoo. "Yemek yiyelim mi?"

"Tamam ama sonra benim istediğimi yapacağız."

***

Merhabaaa

Lanet olası sınavlarım yüzünden yine bölüm atamadım ama artık daha aktif olcammm

Geriye sadece felsefe ve biyo sınavı kaldı

Gerçekten kendimi köle gibi hissediyorum :(

Neysee sallaaa yaaa

Mwah sizi seviomm <3

respectful girl. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin