Taehyung, odasından ayrıldıktan sonra okulun koridorlarında ilerlemeye başladı ve elindeki dosyaya gözünü gezdirdi. Dosyayı çevirdi ve kağıtlara sırayla baktı. İstediği kağıdı bulamayınca içini geçirdi.
"Ah, hayır. Birini odamda unutmuşum galiba." diye söylenerek tekrar öğrencilerin koşuşturduğu koridora geri dönerek odasına ilerledi.
O sırada yanına gelen Seulgi ile duraksadı.
"Hocam," dediğinde koşmaktan nefes nefese kalan öğrencisine baktı. "Bir sorum var da şimdi göstersem olur mu?"
"Şu an işim var, diğer tenefüs sorsan olmaz mı?"
"Olmaz," Seulgi düşündü. Taehyung hocayı bir şekilde oyalamalıydı. "Sınavdan önce nasıl yapıldığını öğrenmek istiyorum, hocam. Lütfeeeeen!"
Taehyung tek kaşını havaya kaldırarak genç kıza baktı.
"İlk kez yanıma gelip soru sormanı geçtim, bu kadar ısrar etmen, biraz garip." deyip devam etti Taehyung. "Hatta hepiniz sabahtan beri bir garipsiniz, ne bu soru sormalar falan, ne yapmaya çalışıyorsunuz anlamıyorum."
"Biz aslında şey-"
"Haa anladım ben sizi, sınav için böyle yapıyorsunuz."
Seulgi gülümseye çalıştı.
"Ah, evet. Herkes stres oldu galiba."
"Anladım," dedi Taehyung dudağını yalayarak. "İzninle odama girip sınav kağıtlarını alacağım."
"Odanıza mı? Ha? Tabi tabi girin siz!"
Seulgi hafifçe bağırdığında Jisoo, Taehyungun odasına haka cevap kağıdını aramakla meşguldu.
Taehyung kapıyı açtı ve başını kaldırdığında Jisoo'yu görünce şaşkınlığa uğradı.
Aynı şekilde Jisoo da bir an ne yapacağını bilemedi.
Kısa bir süre bakıştıktan sonra ilk konuşan Taehyung oldu.
"Jisoo," dedi. "Burada ne yapıyorsun?"
"Ben," dedi Jisoo ve düşündü. Tam sınava dakikalar kalmışken burada olmasını Taehyunga nasıl açıklayacaktı? "Ben bir şey sormaya gelmiştim ama şimdi gidecektim."
"Soracağın şey dersle mi alakalı mıydı yoksa başka bir şey miydi?" Taehyung, Jisoo'nun gözlerine baktı.
"Ne sormamı beklerdiniz, hocam?"
"Hocam dememeni sana kaç kez söyledim acaba, Jisoo?"
"Bilmiyorum saymadım, öğretmenim."
Taehyung derin bir nefes aldı.
"Ne soracaktın, Jisoo'cum?"
Jisoo, Taehyung'a doğru ilerledi ve her zamanki kötü bakışlarından birini attı.
"Öğrencinizi 4-5 gün boyunca kandırıp onunla sevgili olduktan sonra şimdi de sıra velilerde ha?"
"Ne?"
"Diyorum ki galiba ilginizi artık öğrenciler değil, veliler çekiyor?"
"Açık konuşur musun? Ne demeye çalışıyorsun?"
"Telefonunuza bakarsanız anlardınız, Bay Kim." Jisoo ile Taehyung arasında milimler vardı.
Jisoo, önce Taehyung'a sonra da açık kalan çekmecedeki cevap kağıtlarına baktı.
Taehyung'un masanın diğer tarafında kalmasını sağlamak için üstüne biraz daha ilerledi.
Beklediği gibi de oldu. Taehyung kenara kaydı ve Jisoo, kağıtlara uzanabilecek mesafeye geldi.
Jisoo, kağıtları çaktırmadan katlayıp arkasına aldığında tekrar Taehyung'a bakıp konuştu.
"Ben artık çıkayım, size iyi günler, hocam."
Taehyung, sinirden dudaklarını yaladı ve kafasını tuttu.
Jisoo, odadan çıktığında sevinçle elindeki kağıtlara baktı ve kendi kendine söylendi.
"Aşırı riskli oldu."
Kimseye kağıdı göstermeden yavaşça sınıfına ilerledi ve içeri girdiğinde bütün herkesin yüzü ona döndü.
Herkes, Jisoo'nun başına toplandı.
"Alabildin mi!"
Hep bir ağızdan herkes konuşunca Jisoo onları cevapladı.
"Evett!!"
Herkes bağırmaya başladı.
Lisa, Jisoo'nun yanına gülümseyerek yaklaştı.
"Vay be, nasıl aldın?"
Jisoo gülümsedi.
"Çok zor oldu, sonra anlatırım. Ama asıl konu sadece bu değil, çok değişik şeyler oldu."
"Ne olduu?" Lisa heyecanla sordu.
"Sınavdan sonra anlatırım. Çünkü çok önemli bir mesele," dedi Jisoo. "Hatta okul çıkışı sizin evin oradaki kafeye gidelim o zaman anlatırım."
Sınıfa bir hoca girdiğinde Jisoo arkasına yaslanıp sınavı beklemeye başladı.
Ama aklında hala Lisanın annesinin Taehyung'a neden öyle bir mesaj attığı vardı.
***
ay ben yine burayi boslamisim ozur dilerimmm
artik tatile girdik ama ben yks calimaya basliyorum malesef
ama yine de artik burayi ihmal etmemeye caliscam
umarim bolumu sevmissinizdir iyi okumalar sizi cook seviyorum <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
respectful girl.
Fanfictionjisoo, öğretmeni bay kim taehyung'a kafa tutmaktan çok keyif alıyordu. ve tek mesajla büyük bir kaos çıkabilirdi. ama jisoo'ya göre kaos çıkarmak eğlenceliydi. ©K-pinky [ taehyung × jisoo ]