"Ne?" dedi jisoo ve şaşkınlıkla ayağa kalktı. "Ne demek istiyorsunuz?"
"Gayet anlaşılabilir ve normal bir soru sordum," dedi taehyung. "Bana aşık mısın?"
"Sizce bu normal bir soru mu?" dedi jisoo. "Öğretmenim karşıma geçmiş bana aşık mısın diye bir soru soruyor?"
"Şu an öğretmenim dediğin kişiyi bir hafta önce dudağından öptün?"
"Offf," dedi jisoo. "Yine mi o konu?"
"Cevap bekliyorum."
"Size aşık değilim, hoçççam." dedi jisoo. "Ve asla olmayacağım da."
"Anladım, jisoo." dedi taehyung. "Bana hiç aşık değildin, değilsin ve olmayacaksın, öyle mi?"
"Aynen, öyle."
"Eminsin yani?"
"Evet." dedi jisoo taehyung hocanın gözlerine bakarak.
"Peki ben," dedi taehyung. "Ben sana aşıksam, o zaman ne olur?"
Öyle bir şeyin olasılığı yüzde sıfır." dedi jisoo.
"Emin misin?" dedi taehyung. "Bazen imkansız şeyler de gerçek olur."
"İyi misiniz, bay kim?" diye sordu jisoo. "Hocam?"
"Eminsin yani, benim sana aşık olmadığımdan çok eminsin?"
Jisoo derin bir nefes aldı. Taehyung hoca kendisine fazla yakındı.
"Siz hiç iyi değilsiniz.." dedi jisoo.
Taehyung hoca, jisoo'ya yavaş yavaş daha da yaklaşırken jisoo ise taehyung hoca'nın gözlerine bakmaktan başka bir şey yapmıyordu.
Taehyung ile Jisoo'nun yüzleri birbirine fazlasıyla yakın duruyordu.
"Bay kim," dedi jisoo. "Ne demek istediğinizi anlamıyorum."
"Gerçekten anlamadın mı, jisoo?" dedi taehyung. "Göremiyor musun?"
"Neyi?"
"Sana aşığım, jisoo! Evet, öğrencime aşığım! Bunun doğru olmadığını biliyorum ama kalbimi durduramıyorum. Seni çok seviyorum. Ve bu sevgimi göstermek için uğraştım fakat her şeyi berbat ettim, yapamadım. Ama artık cesur bir şekilde korkmadan sana aşkımı itiraf edebilirim. Seni çok seviyorum, jisoo, çok fazla. Sen benim için bir öğrenciden daha fazlasısın."
Jisoo, şaşkınlıkla gözlerini açtı. Taehyung ise jisoo'nun yüzüne daha da yaklaştı.
Taehyung, jisoo'nun önce gözlerine bakıp sonra da dudaklarına baktı.
Bunu yapmanın tam zamanı olduğunu düşündü.
Dudaklarını jisoo'nun dudaklarına değdirip öğretmen olduğunu bir süreliğine unuttu.
Jisoo, taehyung'un bu öpüşüne karşılık verdi. Çünkü o da anlamıştı taehyung hocaya aşık olduğunu.
Taehyung, dudaklarını jisoo'nun minik dudaklarına sıkıca bastırdı ve o an jisoo'ya deli gibi aşık olduğunu tekrar anlamış oldu.
İkili, dudaklarını birbirinden yavaşça ayırırken taehyung, jisoo'nun yüzüne eğilip fısıldadı.
"Seni seviyorum, jisoo."
***
sonundaaa istediğiniz oldu
bakalım jis ne tepki vercek?
♡︎♡︎♡︎♡︎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
respectful girl.
Fanfictionjisoo, öğretmeni bay kim taehyung'a kafa tutmaktan çok keyif alıyordu. ve tek mesajla büyük bir kaos çıkabilirdi. ama jisoo'ya göre kaos çıkarmak eğlenceliydi. ©K-pinky [ taehyung × jisoo ]