respectful girl ☏︎ 20

903 108 78
                                    

Jisoo, kapıyı açtı ve hızla içeriye girip çantasını kenara fırlatarak kendini yatağına bıraktı.

Yere fırlattığı çantasının fermuarını yavaşça açtı ve içinden gezi kağıdını çıkarıp okumaya başladı.

Gezi yaklaşık 2 hafta sürecekti.

Jisoo'nun gözü en altta yazan yazıya kaydı.

Gezide ne yapılacağını planlayan ve öğrencilerin başında duracak kişinin adı yazıyordu kağıtta.

Kim Taehyung.

Evet, her şeyin altından çıkıyordu bu öğretmen. Bu sefer de kendilerine göz kulak olacak kişi o idi.

Jisoo, kağıdı kenara koyup kendine gezi için küçük bir sırt çantası çıkardı.

İçine gerekli gereksiz ne varsa doldurduğunda çanta neredeyse patlayacak duruma gelmişti bile.

Fotoğraf makinesi, küçük bir yastık, fener, jisoo'nun olmazsa olmaz abur cuburları ve daha bir sürü şey...

Jisoo, gezi kağıdına tekrar baktı.

Kamp yapacaklardı ve bunun için yanına bir kamp bıçağı almayı bile düşündü.

Jisoo, dolabını açtı ve çantasına alabildiği kadar kıyafeti doldurdu.

Her şeyi düzgünce yerleştirdikten sonra çantasını kapatıp kenara koydu.

Derin bir oh çekti ve tekrar yatağına uzandı.

Geziye gideceğine hala inanamıyordu.

Jisoo, saate baktı. Geç olmuştu ve yarın erken kalkması gerekiyordu.

Bu yüzden alarmını kurup yatağına girdi ve hemencecik uyudu.

Sabah olduğu zaman jisoo, hızla saate baktı. Alarm çalmadan kalkmıştı. Ve daha erkendi.

Biraz telefonunda oyalandı.

Bir süre sonra mesaj geldi.

Normalde kendisine hiç mesaj gelmeyen jisoo'nun mesajları şu an dolup taşıyordu.

Ve çoğu mesaj taehyung hocadan idi.

Neyseki taehyung hoca bu sefer jisoo'ya özel olarak mesaj atmamıştı, sınıf grubuna atmıştı.

Taehyung hoççça: 1 saat sonra otobüs kalkacak, herkes şimdiden hazır olup okula gelsin.

Jisoo mesajı bir kez daha okudu. Taehyung hoca sınıf grubunda ne kadar resmi konuşuyordu.

Jisoo, telefonunu kapatıp hızla yataktan kalktı ve yüzünü yıkayıp üstüne kıyafetlerini giydi.

Çantasını sırtına taktı ve evin içinde bağırdı.

"2 hafta sonra görüşürüz!" diye bağırdığında onun bağırışına uyanan abisi Jinyoung da jisoo'ya karşılık verdi.

"Gezine başlarım be, uykumdan uyandırdın beni!"

"İyi olmuş, hadi çıktım beeeen!" diye bağırdı jisoo ve kapıyı açıp yola koyuldu.

Okulun önüne geldiğinde gezi otobüsünü gördü ve otobüsün önünde kollarını kavuşturmuş bir şekilde arkasındaki direğe yaslanan taehyung'a baktı.

Cidden çok mükemmel gözüküyordu. Jisoo, gözlerini uzun süre taehyung hocanın üstünde tuttu fakat onun da kendisine baktığını görünce kafasını diğer tarafa çevirdi.

Çok geçti, taehyung hoca ona çoktan seslenmişti bile...

"Jisoo," diye bağırdı taehyung. "Buraya gel. Otobüs yarım saate kalkar."

Jisoo, da yavaş adımlarla taehyung hocanın yanına doğru yürümeye başladı.

respectful girl. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin