Information

527 11 21
                                    


Γεια σου αγαπητέ αναγνώστη και καλώς ορισες σε αυτό το βιβλίο!

Πληροφοριακά και για όσους ενδιαφέρονται, δεν έχω παρατήσει το βιβλίο another love, απλά δεν έχω ιδιαίτερη διάθεση να το δουλέψω αυτή τη στιγμή, και μιας που δεν έχει λάβει σπουδαία ανταπόκριση δεν πιεζομαι να γράφω.

Τώρα που έφυγε αυτό, ας μπούμε στο ζουμί.

Για όσους δεν γνωρίζουν, τα one-shots είναι ανεξάρτητα κεφάλαια. Δηλαδή δεν υπάρχει ιστορία πολλαπλών κεφαλαίων (μάλλον το εξήγησα απαίσια, ελπίζω όμως να καταλάβατε).

Θα γράφω κατά βάση για τους marauders, δηλαδή την γενιά του James Potter, αλλά αν έχω έμπνευση ή λάβω request είμαι διατεθειμένη να γράψω κάτι για την γενιά του golden trio ή οποιονδήποτε άλλο χαρακτήρα του Harry Potter universe πχ: Newt Scamander.

Αν έχετε κάποιο request μπορείτε να το αφήσετε εδώ. Γραψτε τον χαρακτήρα που αφορά πχ: Sirius Black, κάποιο trope πχ: enemies to lovers με Slytherin reader. Μπορείτε να είστε όσο συγκεκριμένοι θέλετε.

Γράφω για όλους τους χαρακτήρες, εδώ είναι ένα μέρος ασφαλές για άτομα lgbtqi+ πράγμα που σημαίνει ότι γράφω wlw και mlm. Δεν γράφω παιδοφιλικο περιεχόμενο (δηλαδή ένα από τα δυο άτομα να είναι ανήλικο και το άλλο ενήλικο), περιεχόμενο που αφορά έντονο αυτοτραυματισμό και smut (δηλαδή ερωτικές σκηνές sorry guys δεν το 'χω καθόλου εκτός αν είναι ποοοοολυ light).

Επίσης μπορώ να τα κάνω reader insert (δηλαδή y/n που σημαίνει your name όπου μπορείς να φαντάζεσαι το όνομα σου), να γράψω για oc (original character δηλαδή έναν χαρακτήρα που θα σκαρφιστητε εσείς) και character x character πχ: Remus x Sirius (wolfstar shipper here)

Για τυχόν ερωτήσεις, αφήστε κάτι εδώ.

Αυτά, θα τα πούμε στο επόμενο κεφάλαιο! Θα συνιστούσα να τσεκαρετε τα περιεχόμενα όπου θα γράφω το όνομα του χαρακτήρα αντί να διαβάζετε όλο το βιβλίο, but thats up to you. Kisses!🌙

Marauders one-shotsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora