Black brothers🌙

93 4 16
                                    

Traitor

Sirius Black/Regulus Black platonically ofc

Το σπίτι των Black δεν είχε χώρο για προδότες του αίματος, αυτό ήταν ξεκάθαρο. Πώς μπορεί όμως κανείς να προδώσει την αγάπη που τρέφει για την οικογένεια του και συγκεκριμένα για τον αδερφό του;

Τί έχω για εσάς; Πάλι angst; Oh wow, ποιος θα το περίμενε! Some fluff here and there, but it is mainly angst

3.2k words

Αν θέλετε παρακολουθείστε το βίντεο που έχω πάνω, σαφώς δεν είναι δικό μου, αλλά αποτελεί την έμπνευση του κεφαλαίου. Επίσης, είναι άρτιο, είμαι ερωτευμένη, ο γάμος μας είναι την ερχόμενη Κυριακή και είστε όλοι καλεσμένοι.










Η υγρασία διαπότιζε τους τοίχους του σπιτιού, συμβάλλοντας στην ψυχρή θερμοκρασία. Ωστόσο το αγόρι ήταν συνηθισμένο. Οι συχνές ανατριχίλες δεν του ξένιζαν, όχι πια. Βημάτιζε άσκοπα στους σκοτεινούς διαδρόμους, μια προσπάθεια να επιταχύνει την περιστροφή των δεικτών στο ρολόι του. Σε δεύτερη σκέψη, συνειδητοποίησε πως αυτή η επιτάχυνση του ήταν ανεπιθύμητη. Για την ακρίβεια, θα προτιμούσε να πάγωνε τον χρόνο.

Θα ανέμενε κανείς πως ένα οικογενειακό τραπέζι προς εορτασμό των Χριστουγέννων θα έφερνε σπουδαίο ενθουσιασμό στο αγόρι. Μα δεδομένων των συνθηκών, δεν μπορούσε παρά να το απεχθάνεται. Οι Malfoy δεν ήταν ιδιαίτερα ευχάριστοι καλεσμένοι, αυτό ήταν αναμφίβολο. Ο Abraxas ήταν ένας άντρας που προσπαθούσε με τεράστια αποτυχία να σμιλεύσει έναν αυστηρό χαρακτήρα, με τον γιο του να ακολουθεί το παράδειγμά του. Αυτές οι επιτηδευμένες προσπάθειες δεν πήγαζαν μονάχα από το γεγονός πως οι καθαρόαιμοι πιστοί ακόλουθοι του Σκοτεινού Άρχοντα όφειλαν να ανταποκρίνονται σε συγκεκριμένες προσδοκίες. Αποτελούσαν ταυτόχρονα απαραίτητο συστατικό στην επιτυχία του γάμου μεταξύ του Lucious και της Narcissa.

Αυτή η φιλοδοξία ήταν εξάλλου ο λόγος αυτού του Χριστουγεννιάτικου δείπνου. Το σπίτι δεν είχε αποβάλλει τον σκοτεινό χαρακτήρα του, αφήνοντας περιθώρια αμφιβολίας για την άφιξη των εορτών. Καμία απολύτως περίσταση δεν ήταν κατάλληλη για τον στολισμό της οικίας των Black. Φαινόταν μάλλον καταδικασμένο στην μιζέρια.

«Μαλακίες», μούγκρισε ο Sirius από το κρεβάτι του. Ξάπλωνε ανάσκελα, με τα πόδια του να ακουμπούν στον μαύρο τοίχο του δωματίου του Regulus. Η γλώσσα του σώματός του δεν άρμοζε σε έναν Black, μα πότε είχε συμμορφωθεί ο Sirius με αυτούς τους κανόνες, αλήθεια;

Marauders one-shotsOù les histoires vivent. Découvrez maintenant