Merhaba arkadaslar hikayem gibi bu sefer kisa kesicem sorry bu sefer uzun yazamadim daha sonrakileri uzun yazmaya calisicam artik. Zaten sinav haftam oldugu icin uzun sure yazamaya bilirim, bu arada 20 mart dogum gunudu gecmis dogum gunum kutlu olsun tesekkurler.... neyse hepinizi cook optum :***
Oh be sabah oldu.ruyamda cok sacma seyler gordum.melisayla en iyi arkasmisiz ve nurda hamur olarak playdo do do dod do diyip ziplayarak bizi kovaliyodu...
Kalkip dus aldim ve -artik kisa demiyorum bakin- ustume dun giydiklerimi giydim. Ee tabii zengin degilik.hemen bi sandivic yapip yemeye koyuldum.yemegim bittiginde hemen isime gittim.tamam biliyorum suan isim olmayabilir...
Is yerine geldigimde mudur odasina yurudum ;
-sey..,
-hosgeldin nilcim hemen ise baslayabilirsin.
-ama dun olanlar...
-bosver ilk gunde herkes boyle oluyo hadi tepsiyi gotur...
Benim gibi mallarin oldugunu duyunca gulumsedim ;
-cok saolun.
Tepsiyi alip dagitmaya basladim daha sonra yeni gelen kisilerin siparislerini aldim.isim bittiginde adamin yanina gittim.ve haftada bir alicagimi ogrendim bir haftalik maasimi simdi almak istedigimi soyledim ve verdi.bankaya gidip parayi yatirdim.oh be borcumuz kalmadi paranin ustude bana kaldi.tam tamina 5 krs.
4 hafta sonra ; (biliyorum cok oldu)
Vee igrenc bir yaz tatilinin sonuna geldiiik....annemler geleli bir hafta oldu.2 gun sonra okullar acilcak.ayy cok mutluyum okulu sevdigim icin degil...yaz tatili bittigi icin....oturup en sevdigim dizi olan the vampire diariesin butun bolumlerini bastan izledim.ancak 1. Ve 2. sezonu bitirebildim.ertesi gunde annemle alisverise ciktik.herseyden ikiser tane aldik.desem yalan olur bitane bile bisey alamadik.Annem bir coraba 20 tl vermem diyip kavga etti onlarda bizi alisveris merkezinden atti.oteki alisveris merkezine gidip 3 uzun siyah ve koyu mor corap, 2 siyah yarimcorap alip ciktik.
Eve gidince the vampire diaries'in 4.sezonuyla 5.sezonunun yeni cikan bolumlerini izledim.tam yatcakken 3.sezonu unuttugumu hatirladim.onuda izleyip yattim.gozumu kapadigimda alarm öttü.alarmi alip karsiya firlattim ve uyumaya devam ettim.saat 3 te uyandim annemler yoktu buzdolabinin ustunde not falan birakmislardir insallah korkarim yoksa. Not falan yoktu.hicte korkmadim.yumurta yapip yedim sonra kendimi halsiz hissedip tekrar uyudum.uyandigimda hastanede hasta yataginda yatiyodum.bir kolumda serumlar bi kolumda da annemin gozyasiyla dolmus yuzu.
-anne noldu olmus muyum yoksa.
-konustu!
Diyerek annem odada gobek atmaya basladi.
Noluyo aq 2 aylik bebegin konusmasiyla yasanan sevinci goruyorum burda...
-anne ?
-uyanamadin kizim geldigimizde uyuyodun uyandirsin uyanmayinca hastaneye getirdik.
-ablam nerde ?
-ablan bakkalda ben bakkal necmi beyle geldim.
-o adam 5 yil once olmemis miydi ?
-hayir o ingiltere terzisi tuchudikal'di.
-hee isim benzerligi var ama ondan.
-evet ben hep alakasi olmayan dusunuyorum.tanere tamer gibi. Aradaki farka bak.
-hadi anne coz beni de eve gidelim.
Annem ustumdeki igneleri cikartip beni yataktan cekti.birlikte kimseye bisey demeden hastaneden ciktik. Dolmus bekleyip bindik ve eve geldik eve gelince cok yorildugumu farkettim annemle ablami opup yattim.sonra annemin telefonuyla kavga etmesini isteyerek kulak misafiri oldum.
-yok canim neden seni orda unutalim.seni orda unutmus olmamiz orda unutmus oldugumuz anlamina gelmiyo.peki necmi bey iyi gunler.
Anaa biz necmi abiyi orda unuttuk yazik adama hee.neler cekti bizden neler cektigini aklima dizmeye calisirkan uyuya kalmisim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZENGİN PİÇİ
Romance-haha kizim nesin sen uc harfli falan mi ? dedi siritarak. -tabii uc harfliyim salak. gulmesi gitgide artarken ; -nasil yani -gerizekali benim adim ne. anladigini belirten degisik yuz ifadeleri yapti anirmaktan oluyurom suan -off nil kapa ceneni ya...