dedikodu :))

731 17 15
                                    

Gozlerimi actigimda yerde yatarken ve telefonumda da esro erolun 23.bolumu oynuyordu.off ne sıkıcı bir hayatim var benim why ?? ¿¿ 
Yine amelelesti.
Senin benimle alip veremedigin ne var iyi melegim iyi demek icimden gelmiyo artik.
Kes..

Yine sinirlerim bozuldu.her neyse iyi melegimle kavga etmeyi birakip esra erolu kapattim.ohaaa 50 mesajj inanamiyorum hayatimda aldigim en fazla mesaj sayisi.48i annemden 1 tanesi ablamdan 1 taneside en iyi arkadasim nur dan gelmisti.annemin mesajlarina baktigimda teker teker gondermis inanamiyorum anne.2 gundur annemle konusamiyodum.mesajlari okumayarak -usengec- direk annemi aradim.

-alo kizim noldu kac gundur neden aramiyosuno kadar dunya kadar mesaj gonderdim yetmedi ablandan gonderttim odum koptu nerdeyse bakmaya gelcektik(arkadan ablamin sesi"yalaağğğn")kizim kes sesini!

-anne ben telefonumu kapali unutmusum da ondan gormemisim.

-iyi kizim babaannenle halan napiyo?

-bilmem bugun hic gormedim seste duymadim.

-kizim saat 2.30 nasil hic odadan cikmadin mi?

Saat 2.30 muydu? Ben bu saate kadar uyudum mu?

Annemi gecistirmek amacli ;

-anne babaannemler sesleniyo hadi optum seni kahvalti yapcam ben iyiyim sizde kendinize iyi bakinnn hadi optum muck.

Bisey demesine izin vermeden telefonu yuzune kapattim.ssirf gorunmesin diye ablamin mesajina baktim.mal yha

"Burda cok eyleniyorum seni eziğğğğk" yazmis yok yok dur bakiyim vallaha gerizekali her neyse asagi indim babaannemleri goremedim.seslendim her yere baktim ama yoklardi.o sirada buzdolabinda bi not buldum aynen sunlar yaziyodu ;

-kzm bn babannenbiz hlnla pazra gidyoz yemk vr dolapba.

Dolapda yerine dolapba ayazmis yha anlayabilmek icin cok ugrastim babaannemin yazisi cok gariptir.cogu zaman unlu harfleri kullanmaz ve bitisik yazar goruldugu gibi.dolabi actim, makarna vardi donmus makarna mi ? Aklima hemen bitane espri geldi ;
Sut cok faydali.
Yok yok vallaha bu kizda beyin gitmis. Dedi ic sesim.
Sie...

Makarnayi isittim tam yiyicegim sirada kapi caldi heralde babaannemler geldi....

Kapiya geldim

-tanrim nuŕrrrrrr kankaaa kankaaammm hosgeldiiiğğğnnnn, hosgeldinde bari bi haber vereydiğğn.

Nur benim gibi olan tek insan o yuzden onunla iyi anlasiyorum..

-ağağağa kanka dediğğm yha mesaj atiydim gelceğm diyeğğ.

-haaa hangi ruzgağğr atti seni kiziğm burayağğ?

-kankağğ yağğ 2 günlüğüne geldik ağiğleceğk.

-haaa ne iyi etmisiğğniğğiz.

-iceri davet etmeyi dusunmuyon mu mal kankam benim bacaklarim koptu zaten geldigim an buraya geldim..

-gir lan essek sipasi seniğğğ.

-ağağağa.

Diyerek iceri girdi.
Yok kizim vallaha mal bunlar konusmaya bak ğğmis ğğdi kusuyonuz mu len?!.,.,,.
Hee kusuyoz ic ses kendine gell! Hem ne o tum noktalama isaretlerini kulanmisin bide bize diyon..
Kafami biraktin aq..
Sst kufur yok ic seslere saygi -sonsuz isareti yok aq.- .

-kanka anlat bakalim bana anlattigin cocuğu.

-ya kanka iste anlattigim kadar bidaha bisey olmadi.

-lan kanka sen nasil mal bi kizsin yha cocuga mesaj atsana ondan sonra o seni kolundan kendine cevirdiginde dudagina yapissana mal kankam benim embesil kankam benim s......

-tamam tamam ama yapamazdim.cocuk beni o kadar aglatti.haketti.

-tamam uzat telefonunu bana.

-napcan?

-ver len sunu baslatma..

-tamam be al.

-evet yaziyorum 'selam batuhan bana iyi bir karsilasma olmadi bastan alalim demistin bastan almaya hazir misin? ' .

-ne lan o benimle yataga girmeye hazir misin der gibi sakin sil onu gonderme doverim.

-artik cok gec goruldu.

-neğğğğğ kizim sen deli misinnnnnnnn seni oldurdum simdiii si*ctim belani.

Diyerek ustune atladim o cigliklar atarken telefondan mesaj sesi geldi hemen onu birakip telefona kostum batuhandandi.
-olur, bu aksam saat 7 de kapida ol seni almaya gelicem ;)

ZENGİN PİÇİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin