diyET

14 1 0
                                    

Evde sinirli sinirli dolanırken aklıma intikam listeme yazıcak bir madde daha gelmişti batuhanı kendi çıkarlarım için kullanmak. Bu pek intikam gibi görünmeyebilir. Ama beni mutlu edicek.

Yazık kızcağız evde otura otura azmaya başladı. Yakında bize bile hallenicek yani.

İç sesimin sesiyle kendime geldim bana nolmuştu böyle intikam planları düşünürken bir anda Batuhanla fantaziler düşünmeye başlamıştım. Unuttuğum bir şeyler var mı diye listeye son kez göz attım;

Madde 1; Batuhanın kız kardeşiyle yat.

Bunun nasıl bir intikam planı olucağına henüz karar verememiştim ama yakında onu da bulucaktım.

Madde 2; Batuhanın annesiyle yat.

Madde 3; Batuhanın anneannesiyle yat.

.....

Madde 463; Batuhanın ninesinin teyzesinin amcasının oğlunun ikinci gelininden çocuğuyla yat.

Madde 464; Batuhanların evine hizmetçi olarak gir ve diğer hizmetçilerle yat.

Birbirinden dahice maddelere bakıp yüzümü buruşturdum. Bunlar pek işime yaramazdı. Ama aklımda çok güzel bir plan daha vardı. Kaanla tekrar çıkıcaktım. Çünkü bu saçma sapan hayatımın en güzel şeylerinden biriydi Kaan ve ben onu kaybetmek istemiyordum. Kendime çeki düzen vericektim ve Batuhanı kendime aşık edicektim. Daha sonra Kaanla intikam planı yapıcaktık ki o intikam planı da şu şekilde olucaktı; Ben Batuhanla onun evine gidicektik sonra odasına çıkıp..

Yine başladı...

Tamam iç ses  gerçek planı anlatıyorum bi eğlenmeme bile izin vermiyosun; Ben Batuhanın beni görebiliceği bir yere gidip ağlıyıcam ve bana gelip nolduğunu sorduğunda Kaanla ayrıldığımı söyleyicem. Sonra Batuhanla öpüşücez ve odas...

öhöm öhöm.

O da beni teselli edicek ve sevgili olucaz. Sonra bir gün beni Kaanla yatakta..

hop

Kaanla beni bi şekilde basıcak. Ve bam hem Kaan hem ben Batuhandan intikamımızı almış olucaz.

Planı anladım ama bu olaylardan bir tanesi imkansız. Sen asla kendine çeki düzen verip güzelleşemessin.

Görücez bakalım iç ses. Görücez...

***

Sabah ablamın bağrışlarıyla uyandığımda yataktan kalktım ve elimi yüzümü yıkadım. İşte kendime çeki düzen vermeye başlamıştım. Aşağı mutfağa inerken diyete girmeye karar verdim ama mutfağa vardığımda burnuma dolan gözleme kokusu karşısında ağzımın suları aktı.Ne olucak canım yarın başlarım diyete de..

-Nerde onlar?!

-Sanada günaydın Nil.

-Annecim yalvarırım gözlemelerin yerini söyle. 'Çok korkuyoruz bizi midene indirip sindirilene kadar saklar mısın?'diye yalvarıyolar.

-Bunu kokudan mı anladın?

Kafamı hızlı hızlı 'evet' anlamında salladıktan sonra annem ümitsizce başını salladı;

-Bende gözleme kokusuyla uyandım, belki bir insanlık yapıp annenize bir kez olsun kahvaltı hazırlamışsınızdır diye umarak mutfağa indim ama.. yan evden geldiğini fark ettim.

-Neyse bende diyetteydim zaten.

Bunu duyan annemle ablam karınlarını tuta tuta gülerken onlara Fatih Terim misali 'what can ı do sometimes' bakışı atıyodum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 29, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZENGİN PİÇİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin