ג'ונגקוק לגם באיטיות מייסרת מכוס הזכוכית וסרק את הבר. מוזיקה קלאסית התנגנה וריח משקאות חריפים הורגש באוויר. הוא טמן את ידו בכיס מכנסי העור, הוציא חפיסת סיגריות והכניס אחת לפיו. "עוד כוסית שארטרז?" ברמן גבוה ניגש אליו בחביבות והציע לו עוד מהירוק המשכר. ג'ונגקוק הנהן בראשו לכן, שאף מהבדיל שבין אצבעותיו, כיבה במאפרה ונאנח. האלכוהול אף פעם לא ניצח את ג'ונגקוק והצליח להשפיע עליו, גם לא אחרי כוסית חמישית. הוא משך מטה את הכובע השחור שנח על ראשו בניסיון לטשטש את זהותו. זה לא שהיתה לו בעיה עם הקהילה הגאה, עובדה הוא שותה בבר של גייז וחברו הטוב עובד שם. הבעיה היתה להיות חלק ממנה."הוא מוצא חן בעיניך?" הברמן החביב שאל בהתגרות כשקלט שג'ונגקוק לא הוריד את עיניו מלקוח מסויים שישב עם אחר. "ג'ין! אני לא גיי" הוא מלמל בקרירות. "ג'ונגקוק אתה יכול לשקר לכולם! לי לא" הברמן קבע וטפח על כתפו. "תיגש אליו" ג'ין הציע וקיבל הנפת יד מהאחר לשלילה. ג'ונגקוק פתח כפתור נוסף במכופתרת הלבנה שלבש, קם מהכיסא הגבוה וגמע את השארית מהנוזל המשכר. הותיר אחריו תגמול על השירות וטיפ נכבד. הוא ירד את שלושת המדרגות שבכניסת הבר ונכנס לפורשה שחורה שחיכתה לו בחוץ. "לבית שלי" אמר לנהג המחליף והשתעל כטעם האלכוהול עוד הורגש על לשונו.
שחור השיער יצא ממקלחת דירתו היוקרתית. שיערו היה רטוב, מגבת אפורה בגודל בינוני על כתפו הימנית ובוקסר שחור על רגליו. הוא נכנס לסלון והרים את הסלולרי שלו שרטט על הדלפק ללא הפסקה. על הצג הופיעה שיחה נכנסת ממספר לא מזוהה, מקרה נדיר. הוא החליק את אצבעו על מסך הטאצ' "ה-הלו...?" קול לא מוכר דיבר לאפרכסת. "כן-?" ג'ונגקוק גירד את עורפו, תוהה מי יכול להתקשר אליו בשעה כזאת. "ג'ונגקוק?" קול של בחור שאל בחוסר ביטחון "אני מתקשר בקשר לשותף לדירה שחיפשת.. ו.. אחחח---" הבחור גנח בחוזקה באוזנו של ג'ונגקוק מותיר אותו פעור פה. "מצטער" הוא התנצל והסביר "נתקלתי בשולחן".
לא משנה אם ג'ונגקוק חיפש שותף או שזאת היתה טעות במספר. הגניחה שהאחר פלט בפתאומית הדליקה אותו ונתנה לו חשק לזרום עם השיחה. "הכל טוב~" הוא השיב "וכן.. זה עדיין רלוונטי". "מתי אוכל לבדוק את הדירה? מחר זה טוב? בבוקר אפשר?" הבחור הסתער בשאלות שג'ונגקוק לא היה מוכן להן. "כן, תבוא בעשר" הוא התעשת. "תודה" הבחור מלמל "זה באמת דחוף לי" התנצל. "הכל טוב~" ג'ונגקוק השיב. הקול של הבחור היה עמוק ושליו ומשהו בדבר גרם לו לרצות לפגוש אותו על אף שלא ידע מיהו הזר בשיחה או איך בכלל הגיע למצב הזה.
"הא.. בקשר ל... תנאי" טאהיונג גמגם "אני לא יודע אם אעבור את הרף שלך. אני נחשב קוראני ממוצע" ג'ונגקוק קיבץ את גבותיו בחוסר הבנה וחיכה בשקט שהאחר ימשיך לדבר. "שלחתי לך את התמונה, לא יודע מה המניע שלך אבל לפעמים יש שותפים מכוערים וטובים". שחור השיער הביט בצג וראה הודעה שהתקבלה מאותו מספר. "אני אבוא בעשר, אם יש שינוי בבקשה תודיע לי", "אוקיי" ג'ונגקוק השיב והשיחה התנתקה. הוא נכנס לצאט' והתמונה נחשפה לפניו. הוא פער את עיניו ולסתו כמעט נפלה כשבחור עם יופי לא מהעולם הזה הופיע במסך "בטח קוראני ממוצע" גיחך בהלם.
'הא שמי טאהיונג' הודעה נוספת קפצה על הצג. 'פשוט תבוא בעשר' ג'ונגקוק כתב בלהט קצת שוכח את נימוסיו 'ו.. אני ג'ונגקוק' הוסיף. שחור השיער ניגש לכיור במטבח פתח את זרם המים ושטף את פניו. לא הגיוני מה שקרה כאן עכשיו, אולי זה חלום או שמא שתה יותר מידי. הוא ניגב את פניו במגבת האפורה שעל כתפו והתמונה עדיין היתה על הצג, זה לא חלום. ג'ונגקוק סרק את תמונת הבחור מספר שניות נוספות ונכנס לאנשי הקשר שלו, מחייג לאחד הבודדים ששמורים שם. "למה הוא לא עונה?" ג'ונגקוק ניתק כשהגיע למשיבון הקולי וחייג שנית תוך כדי שהתיישב על הספה.
"אוהו" קול עליז ענה "אם אתה מתקשר בכזה דחיפות כנראה שקיבלת את המתנה שלי". "המה שלך--?" לקח לג'ונגקוק שלושים שניות לחטוף הלם כשחלקיקי הפאזל התחילו להתחבר בראשו. "ג'ונגקוק?" ג'ין צחקק תוך כדי ערבוב המשקאות. "זה אותו בחור שבהיית בו, הוא בא עם חבר טוב שלו. הצעתי להם קוקטל ובמקרה שמעתי שהוא מחפש דירת שותפים". ג'ונגקוק נשך את שפתו במחשבה על איזה סוג של חבר ג'ין התכוון. "הוא רווק אם אתה שואל" הברמן כאילו קרא את מחשבותיו של השני. "אני לא מאמין שאני שולח אותו למאורת הנחשים שלך" גוון של חרטה ניכר בקולו של ג'ין "הוא נראה תמים, אם הוא לא בעניין אל תלחץ עליו".
"מי אמר שאני מעוניין בו?" שחור השיער אמר בקרירות "אם לא ניתקת עד עכשיו סימן שכן... וחוץ מזה אתה לא כאן כדי לסנכרן פרטים?" ג'ין הרים גבה בחוסר אמון. "ג'ונגקוק אתה גיי מנצנץ אל תתכחש לעצמך" הוא הוסיף "אמרתי לו שאתה משכיר את הדירה מתושב שעבר לחו"ל והוצאות המחיה לא עולות על 545 דולר בחודש". "אם אתה אומר" ג'ונגקוק הגיב ביובש, לא רוצה להראות שמגלה יותר מידי עניין בנושא ושמר על קור רוח. למרות שפנים הוא קצת.. התרגש (?) מהעובדה שהולך להיות עם בחור כל כך יפיפה תחת אותה קורת גג.
"אני מנתק" ג'ונגקוק הודיע "---רגע" ג'ין קטע אותו "תמציא לך רקע חדש, משהו שלא יבריח אותו". ג'ונגקוק שמט את הסלולרי על ספת העור וחפן את פניו בידיו. זאת הולכת להיות משימה קשה, איך הוא הולך להסתיר מטאהיונג את מי שהוא ומאיין הוא בא?! הוא יאלץ להלבין הרבה שקרים כדי שהאחר לא יברח ממנו. לפחות דבר אחד הוא יגיד לו באמת צחורה, משהו שמגיל קטן שחור השיער הבין - הנטייה שנמשך לגברים. ג'ונגקוק החביא את הרצון הפנימי שלו והתמודד עם מציאות שאילצה אותו לשים מסיכה של 'סטרייט' ולתייג עצמו כרודף נשים.
אבל עכשיו דבר אחד בטוח. טאהיונג יהיה הראשון שג'ונגקוק יצהיר פניו "אני גיי!".
YOU ARE READING
Ocultación | vkook
Fanfictionהוא חיי בהכחשה לאני האמיתי שלו, פחד לעשות את הצעד בגלוי ולחשוף לעולם מי הוא באמת. קשה להתחיל בידיעה איך זה יגמר. # יחסים בין בנים # טאהקוק ☆כל הזכויות שמורות☆ [סיפור ראשון שלי]