טאהיונג עמד בעירום מלא מול המראה וסקר את סימני ההיקים שהשתקפו ועדיין היו ניכרים לעין, ג'ונגקוק היה אגרסיבי איתו באותו לילה וסימן אותו ללא רחמים, אבל הוא ביקש את זה ונאלץ להשלים עם התוצאה. בבוקר אחרי ששכבו כשטאהיונג התעורר לבדו במיטה הגדולה הוא חשב שהאחר יצא לעבודה והצטער על שלא נשאר להתכרבל איתו קצת. כשחום השיער ראה את הסימנים הכחולים - סגולים על גופו בפעם הראשונה הוא לא האמין למראה עיניו. חורו עוד כאב מכמות הפעמים שג'ונגקוק חדר אליו, גמר בתוכו והזכיר לו שהוא רק שלו. טאהיונג אהב את ג'ונגקוק הזה, ג'ונגקוק הדומיננטי, האגרסיבי והחסר שליטה.שיערו הארוך סורק במברשת והוא לבש על גופו חלוק מגבת בצבע שחור, הריח המתוק של האחר דגדג באפו והוא הרגיש געגוע מחלחל לליבו. חום השיער ליטף את הלחי הימנית שלו ונזכר שבאותו בוקר ג'ונגקוק השאיר לו הפתעה על פניו. בהתחלה הוא נבהל אבל כשקלט שזה רק אודם הוא חזר לנשום בצורה סדירה. על כל פניו היו סימני נשיקות אדומות ובאותיות גדולות כתב "אני אחזור". הבחור היפה צחקק לעצמו מהמחשבה של ג'ונגקוק מורח את האודם האדמדם על שפתיו הדקות ומנשק אותו בשנתו.
"אתה איתי בכלל?" ג'ימין הרים את קולו כששמע את הצחוק הפתאומי והלא קשור של טאהיונג באמצע הנאום שלו. "ג'ימיני.. אני רוצה אותו" טאהיונג אמר בנזקקות, ביטל את מצב ה'רמקול' והצמיד את סלולרי לאוזנו. "איייככ טאהיונג שכבתם לפני יומיים! וחוץ מזה כולך צולע.. אתה צריך לנוח!" הבלונדיני נשמע כעוס ומודאג בו זמנית, בזמן שלא היה איתו טאהיונג באמת איבד את תמימותו וכנראה גם את שפיות דעתו. "לללאאא! התכוונתי שאני מתגעגע אליו, אני רוצה שהוא יהיה כאן איתי, ברור שלא אתנגד גם..", "--טוב טאהטאה, אל תפרט לי" ג'ימין צחקק.
טאהיונג הלך לכיוון המטבח ומזג מים קרירים לכוס קריסטל גבוהה, "אתה חושב שהוא בסדר? ג'ונגקוק לא חזר הביתה כבר יומיים.. אני דואג!" חום השיער לקח לגימה ארוכה ונתן למים הקרירים לזרום בגרונו היבש. "אתה חושב שזה קשור לאבא שלו? אולי חטפו אותו?", " נננעעע~" ג'ימין שלל את דבריו של האחר. "דבר ראשון, אמרת שכשקמת הבית היה מסודר כמו תמיד ולא נראה שהתרחש שם מאבק כלשהו ודבר שני אני מכיר את אבא שלו, אומנם הוא עושה דברים לא שפויים אבל עם כל זה אדון ג'ון אדם מכובד, הוא קודם מדבר ומביע את עמדתו לפני שהוא מתחיל במעשים".
"ג'ימיני אני אחזור אלייך עוד מעט" טאהיונג אמר לפתע, שמט את הסלולרי על הרצפה המבריקה והתקדם בצעדים מהירים לכיוון דלת הכניסה לבית. ג'ונגקוק עמד שם וחלץ את נעליו השחורות "טאה.." הוא אמר בבלבול. "דאגתי לך טיפש!" טאהיונג כמעט צעק, הדופק שלו עלה וליבו איים להתפוצץ כשזיהה את ריחו של האחר בבית כמה דקות קודם. הוא היכה בכתפו של ג'ונגקוק "אל תעזוב אותי!" הוא לחש בכאב, כרך את זרועותיו סביב צווארו של האחר והצמיד את מצחיהם.
YOU ARE READING
Ocultación | vkook
Fanfictionהוא חיי בהכחשה לאני האמיתי שלו, פחד לעשות את הצעד בגלוי ולחשוף לעולם מי הוא באמת. קשה להתחיל בידיעה איך זה יגמר. # יחסים בין בנים # טאהקוק ☆כל הזכויות שמורות☆ [סיפור ראשון שלי]