Chapter 4

616 65 16
                                    


כשבוע וחצי חלף מאז המעבר של טאהיונג. בכל יום כשג'ונגקוק פקח את עיניו בבוקר וקרני שמש זהובות הופיעו בקצות מיטת הקינג סייז הוא הודה ליקום על עוד יום שמתעורר לצידו של מלאך כל כך יפה. בעשרת הימים שעברו השניים הפכו לחברים קרובים מאוד, ג'ונגקוק הפסיק לאסוף מידע מג'ין והתחיל ללמוד בעצמו על אישיותו ומנהגיו של טאהיונג. לא משנה אם זה היה חיסרון או יתרון ג'ונגקוק אהב בו הכל, מיום ליום רגשותיו רק גברו והרצון להפוך את טאהיונג לשלו ניקר בליבו ללא הפסקה.

-

כוס הזכוכית התנפצה לרסיסים בקול רעש גדול, מותירה אחריה שביל אדמדם סמיך. ג'ונגקוק עמד בפתח הדלת בראש שמוט וידיו היו מאחורי גבו. מולו ישב על כיסא משרדי מרופד ופנים זעופות אביו, גבר במחצית השנייה של שנות השישים שראה ימים יפים יותר. הוא קם עם כל הדרו מהכיסא וניגש למדף שהיה במשרדו, שולף כוסית חדשה וחוזר למקומו. הוא מזג מהיין היוקרתי שהיה על השולחן ונאנח. ג'ונגקוק היה רגיל לראות את אביו שותה בלילות לשיכרון תוהה אם זה הדרך שבה התמודד עם הלחצים שנשא על כתפיו.

אביו של ג'ונגקוק הידוע כאדון ג'ון מין ג'ה הקים בעמל כפיו את אחת חברות ההייטק הנחשבות בקוריאה. "שוב הלכת לבר הדוחים האלה?" הוא שאל בטון כעוס לאחר שלגם מהנוזל האדום, "הלכתי לבקר את ג'ין" ג'ונגקוק ניסה להסביר בעדינות. אביו של ג'ונגקוק חפן את ראשו בידיו בתסכול, מצד אחד הוא שמח שג'ונגקוק חבר לג'ין, הברמן היה בנו של אדם מהמעמד הגבוה שהחזיק רשת ברים יוקרתיים בקוריאה וברחבי העולם ולא יזיק לג'ונגקוק קשרים מהסוג הזה. שלא כמו אביו של ג'ין שקיבל את בנו ואף נתן לו לנהל בר קטן בסיאול לבני מינו, אדון מין ג'ה הנכבד שנא דברים שונים מסדר העולם ודגל באימרה - בין שתי נקודות עובר קו ישר.

"שיהיה" אדון ג'ון מלמל בחוסר כנות. "לפחות תסתיר את עצמך יותר! שלא יחשבו שאתה כמוהם!" הוא אמר בגועל. ג'ונגקוק הנהן בראשו בכניעה והמשיך להביט על הריצפה המבריקה. אביו לא ידע על נטייתו המינית ושחור השיער דאג להסתיר את זה מהמבוגר בפחד. בעיני אביו ג'ונגקוק היה הבן המושלם, חכם ומחונך היטב. הוא המשיך בדרך שאביו הורה לו ומגיל צעיר קיבל תפקיד חשוב בחברת ההייטק המצליחה. ג'ונגקוק הלך במסלול שנסלל עבורו מבלי לפנות ימין או שמאל. לא שהוא רצה, הפחד המשתק מהמבוגר גרם לו ללכת כעיור והרבה פעמים לעצום עיניים.

"ג'ונגקוק, אתה אל תאכזב אותי" אדון מין ג'ה אמר בקרירות והניף את ידו, מסמן לשחור השיער שסיימו את השיחה ושיצא מהחדר. ג'ונגקוק היה בן טוב, הוא יעשה כל מה שאביו יבקש. לא פעם הוא התחבט עם רצונו וניסה לשכנע את עצמו לצאת ולאהוב בנות אך זה לא צלח. הוא לא הרגיש שום דבר כלפיהן, גם כשגנבו נשיקות משפתיו הדקות ליבו וגופו לא הגיבו וכאילו עשו הסכם שלום ביניהם - להישאר קשים כ-אבן. ג'ונגקוק אוהב גברים אבל הוא יודע שלעולם לא יוכל להצהיר זאת בפומבי וכמובן שלא להיות עם אחד.

Ocultación | vkookWhere stories live. Discover now