"כחול או ירוק?" טאהיונג מלמל כשעמד מול המדף שהכיל שלל קופסאות צבע לשיער בגוונים שונים. "חום! ואני נותן לך לצבוע גם את שלי" ג'ונגקוק הציע, מקבל מהאחר מבט מופתע. "דווקא אדום יעשה אותך סקסייי" טאהיונג הדגיש את המילה האחרונה והתגרה באחר. "זה מדליק אותך בייב?" ג'ונגקוק זרם עם משחק ההתגרות, נשך את שפתו ושלח קריצה. טאהיונג התקרב אל האחר ונעצר כשפיו היה צמוד לאוזנו "מאוד! דאדי~" הוא לחש. גופו של ג'ונגקוק רטט כשטאהיונג דיבר ככה, היה צמוד אליו והרגיש את נשימותיו על עורפו.הימים האחרונים היו קשים לג'ונגקוק, אחרי הנשיקה שחלק עם טאהיונג השיכור התשוקה שלו לאחר עלתה שלב. היו בקרים שג'ונגקוק קם שטוף זיעה ועם זיקפה ברורה במכנסיו, השינה עם האחר הפכה למסוכנת עבורו. הוא היה רץ לחדר האמבטיה, 'מטפל' בעצמו וחוזר לחבק את טאהיונג שישן בשלווה. "בלי חרטות!" טאהיונג התרחק מהאחר וחייך, הוא אהב לראות איך ג'ונגקוק שהיה כל כך גברי וחסון נדלק מהפלירטוט שלו. טאהיונג תפס את המארז הכפול לצביעת השיער בגוון חום אגוז ביד אחת ואת אצבעות ידו השניה הוא שילב באלה של ג'ונגקוק.
הם שילמו, יצאו מהחנות ועשו מספר סיבובים בקניון כי אם הם כבר כאן אז למה לא?! לאחר שעתיים שבהם השניים הספיקו לאכול פיצה מהאגדות לארוחת צהריים ולקנות כמה דברים נוספים, הם עשו את צעדיהם לכיוון היציאה. "זה יפה לך!" ג'ונגקוק החמיא לאחר והתיישב במושב הנהג של הפורשה השחורה שלו. "אני יודע" טאהיונג חייך והמשיך להביט דרך המראה על אוזנו. "אני אוהב אקססוריז" טאהיונג שיתף "החור באוזן שלי באמת התגעגע למשקל של עגיל" הוא אמר, ממשיך לסרוק את החישוק הכסוף שקנה, וג'ונגקוק רק חשב כמה חמוד היה טאהיונג שהתלהב מכזה דבר.
"אמא שלי הכינה קימצ'י, אני אסע לדג'ו היום לקחת ממנה" טאהיונג אמר בקול מקווה שג'ונגקוק ישמע. "רוצה שאקפיץ אותך?" ג'ונגקוק עצר את מייבש השיער ובילגן את שיערו היבש והצבוע של טאהיונג. "אני לא רוצה להכביד עלייך" טאהיונג התוודה, "שטויות" ג'ונגקוק אמר בכנות, הוציא מהשקית את קופסאת הצבע השניה ובא לפתוח. "אני לא באמת התכוונתי להסכם" טאהיונג אמר ותפס בידו של ג'ונגקוק, מונע ממנו את האפשרות לפתוח את חבילת הצבע השניה. "הרבה זמן רציתי לנסות מראה טבעי אז זה לא נקרא שבחרת בשבילי את הצבע" טאהיונג הסביר, "חוץ מזה, אני אוהב איך שאתה נראה! אל תשנה". "הא! חוץ מאדום" הוא תיקן וקרץ לבחור שמולו, יודע שג'ונגקוק לעולם לא יעשה את זה.
-
ג'ונגקוק חנה מקביל למדרכה, משך את הבלם יד כלפי מעלה ואבטח את הרכב. "זה כאן!" טאהיונג שישב לידו הצביע לעבר אחד הבתים. היתה זו שכונה רגילה של בני המעמד הבינוני. רחוב חד סיטרי ארוך, שני קווים מקבלים של בתים פרטיים בעלי מפלס אחד וחצר קטנה. טאהיונג יצא מהפורשה השחורה וניער את בגדיו. הוא הביט בג'ונגקוק שעשה כמוהו וחיוך נמתח על שפתיו. השמיים היו צבועים בגווני כתום ומשב רוח ליטף את פניו, ג'ונגקוק תפס בידו וגרם שפרפרים ישתוללו בבטנו של טאהיונג.
YOU ARE READING
Ocultación | vkook
Fanfictionהוא חיי בהכחשה לאני האמיתי שלו, פחד לעשות את הצעד בגלוי ולחשוף לעולם מי הוא באמת. קשה להתחיל בידיעה איך זה יגמר. # יחסים בין בנים # טאהקוק ☆כל הזכויות שמורות☆ [סיפור ראשון שלי]