Chapter 2

654 71 21
                                    


ג'ונגקוק סגר את רוכסן מכנסי הג'ינס, נעמד מול המראה וסרק את עצמו. חולצת טי לבנה עם כיתוב אקראי בצבע שחור, סקיני וסניקרס. מראה קלאסי של בחור בשנות העשרים וארבע לחייו. הוא הביט בפניו וסידר את שיערו, עיניו עדיין כאבו מלילה שעבר. שעות הוא ישב וחקר על שותפות לדירה מעולם הוא לא נאלץ לחלוק פירור עם איש. "אתה נראה טוב כמו תמיד" אישה בשנות החמישים נכנסה לחדר וג'ונגקוק חייך אליה "אתה תפיל כל בחור" היא הוסיפה והתקרבה לצבוט את לחיו.

אנה עוזרת משק הבית ידעה איך להביך אותו, היא היתה מהבודדים שניחשו מה ג'ונגקוק באמת רצה בחייו. אנה גידלה את אותו במשך יותר מעשור וחצי, היא היתה תחליף לאימו המנוחה. "אני הולכת להיום" היא חייכה לאחד שהיה כמו בנה "שמתי במקרר, תחמם ותאכל". ג'ונגקוק ידע לבשל אבל אף פעם הוא לא וויתר על ביבימבאפ תוצרת ידה של אנה. אומנם היא שיתפה אותו במתכון 'הסודי' שלה אבל עדיין טען שאין כמו המקור.

רבע לעשר, אנה כבר הלכה. השעון מתקתק בקצב והלב של ג'ונגקוק איים להתפוצץ בכל רגע. הוא לא יכל להסביר את מה שהוא מרגיש. הוא לא מכיר את אותו בחור אבל משהו בו ממש סקרן אותו. שחור השיער סקר עם עיניו את ביתו שהיה מסודר להפליא וגריד את עורפו בלחץ הוא מאוד רצהלהרשים את טאהיונג ולא לעשות טעויות. הוא פתח את ההתכתבות האחרונה שלו עם ג'ין ו'שינן' בפעם המאה את הרקע של הדירה שג'ין סיפר לטאהיונג.

דפיקות חלושות נשמעו מהדלת. ג'ונגקוק פסע במבואה ופתח את דלת הבית הגדולה. "היי" בחור ממושקף עמד שם ונופף עם ידו לשלום, "אני טאהיונג באתי לראות את הדירה" הוא חייך ונשך את שפתו בביישנות. "תיכנס" ג'ונגקוק חייך כשהבחור שהיה יותר יפה במציאות הופיע מולו ופינה לו את המעבר. טאהיונג נכנס לחלל הבית ולא יכל לעצור את התרגשותו. "אני לא מאמין איזה דירה מהממת". הבחור הממושקף ניגש לחלון "איזה נוף!!" הוא פער את עיניו כשיכל להשקיף על סיאול כולה כאילו מונחת על כף ידו.

"איפה החדרים?" הוא הסתובב ומבטו נפגש בשל ג'ונגקוק שרק בהה באחר וחשב כמה מתוק הוא. "חדרים" שחור השיער חזר על דבריו של האחר והביט על המסדרון שהכיל 3 דלתות, "יש חדר אמבטיה" הוא הצביע על הדלת הראשונה מימין. "חדר שינה" העביר את אצבעו לדלת ממול "ופה מצד שמאל זה חדר קטן שכרגע יש בו כמה ארגזים". "מממ" טאהיונג מלמל, גרד בגרונו ועיבד את המידע בראשו. "הוא ממש קטן! אין בו מקום אפילו למיטה" ג'ונגקוק הדגיש ושיקר לאחר, הוא לא הולך לתת לבחור הזה לחמוק מבין ידיו בכזאת קלות למרות שהכל התחיל כבדיחה.

"הא , אוקיי" הממושקף עבר לגרד בעורפו "האמת שאני מחפש דירה בדחיפות ולא כל כך משנה לי". "לא אכפת לך לישון עם בחור אחר?" ג'ונגקוק הרים גבה בהפתעה העניינים הולכים יותר טוב ממה שציפה. "שנינו גברים, אז זה בסדר" טאהיונג נתן אגרוף חברי לכתף של האחר וחייך את חיוכו המרובע ממיס את ליבו של ג'ונגקוק בלי כוונה. "אני חושב שאשרוד שישה חודשים עד שאגמור עם התואר" טאהיונג מלמל ופתח את דלת חדר השינה.

Ocultación | vkookWhere stories live. Discover now