Aptal Aşıklar

1.3K 57 120
                                    

Ömer evden çıktığı gibi Kaan'ın evinde gitti.Kapısını çaldı.Kaan kapıyı açtı.

Kaan=Sonunda mk,arıyorum arıyorum açmıyorsun.

Ömer elindeki kolyeyi Kaan'a uzattı.

Kaan=Oha bulmuşsun.Teşekkür ederim.

Ömer=Rica ederim.

Kaan=Ömer bileklerine n'oldu mosmor?

Ömer=Yok bir şey.

Kaan=Biri bir şey mi yaptı? Ömer söyle kim yaptı bunu?

Ömer=Kaan yok bir şey dedim.

Kaan=O çocuk dimi şu Hürkan denen çocuk yaptı bunu sana.

Ömer=Boşver.

Kaan=Sıçıcam onun ağzına,bitti o.

Kaan telefonunu çıkardı ve rehbere girdi.

Ömer=N'yapıyosun?

Kaan=Mert'le Emre'yi arıyorum,o Hürkan denen piçin ağzına sıçmak için.

Ömer Kaan'ın telefonunu aldı ve aramayı iptal etti.

Ömer=Hayır hiçbir şey yapmıycaksınız.

Kaan=Ömer sen kafayı mı yedin? Bileklerinin hâlini görmüyor musun?

Ömer=Kaan,üsteleyip durma.Boşver dedim.

Ömer Kaan'ın yanından ayrıldı.Evine gitmek için yola çıktı.Giderken aklına Hürkan geldi,yüzünü bildiğin makasla kesmişti.

Bunu yaptığı için kendine kızıyordu Ömer.Onun için hiçbir şey ifade etmediğini düşündüğü hâlde bunu yaptığı için kendine kızıyordu.

Ömer=Durup dururken çocuğun canını neden yaktın ki? Sadece korkutman yeterdi.

Hürkan Ömer gidince banyoya gitti ve yüzündeyi yarayı temizledi.

Hürkan=Kimi kaybetti acaba? Sorduğun soruya bak Hürkan,çok sevdiği birini kaybetmiş işte.Hem sanane yani,neden umrunda ki?

Ömer ve Hürkan'ın birbirlerinden hoşlandıklarından zerre haberleri yoktu.Oysa ki bu çok belliydi.

Ömer Hürkan'a zarar gelsin istemiyordu.Hürkan ise Ömer'e bir türlü kızamıyordu.

Ömer eve geldiğinde koltuğuna oturmuş düşünceleri arasında kaybolmuştı.Kafası saçları gibi darmadağın olan Ömer Mert'i aradı.

Mert=Alo?

Ömer=Alo Mert ben senden bir şey isteyebilir miyim?

Mert=Sormana gerek yok ne istiyorsan söyleyebilirsin.

Ömer=Şey hani şu bahsettiğim çocuk,Hürkan.

Mert=Evet?

Ömer=Onun numarasını bulabilir misin?

Mert=Kanka nerden bulayım ben onun numarasını?

Ömer=Şu katilin evini buldun ama.

Mert=O davalar sayesinde falan oldu.Ama Hürkan'ın kim olduğunu bile bilmiyorum.

Ömer=Mert hadi lütfen.

Mert=Peki tamam,bulmaya çalışırım.Ya o değilde sen n'yapıcan onun numarasını?

Ömer=Şey ben...bilmiyorum belki..Öf sanane ya hadi görüşürüz.

Ömer bi anda telefonu Mert'in yüzüne kapadı çünkü bir açıklaması yoktu.

Porgola~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin