Hürkan Ömer gittikten sonra öylece kala kalmıştı.
Hürkan=Lan ben yolu bilmiyorum.Mert'lere söylesem? Olmaz Ömer yok net döverler.
Hürkan nerden gideceğini bilmiyordu o yüzden Ömer'in arabayla gittiği yoldan yürümeye başladı.Ama sonra nereye döneceğini bilmiyordu.
Hürkan=Ya öptüysen öptün işte niye kaçıyorsun? Ben nasıl eve gidicem şimdi?
__
Ömer=Özür dilerim.İrem özür dilerim.
Ömer Hürkan'ı öptüğü için kendisini suçlu hissediyordu.İrem dışında kimseyi şuana kadar öpmemişti.
Ömer,kafasında dolanıp duran düşünceleri susturmak istiyordu bu yüzden en iyi yolun uyumak olduğunu düşündü.Zaten saat 12:00 olmuştu bile.
Ömer üzerini değiştirdi ve yatağa uzandı.Bir oraya döndü bir buraya döndü en sonunda uyuyabildi.
Ama Hürkan hâlâ evini bulmaya çalışıyordu.Sokakta soracağı kimse de yoktu,dışarda olanlar ise gece yarısı dolaşan tiplerdi.
Hürkan biraz daha yürüdü ve sağa döndüğünde karşısında bir köpek gördü.
Hürkan=S-selam köpekcik.Ben şurdan gidicem sen gelme tamam mı?
Hürkan hırlayan köpeğin etrafından dolanmaya çalıştı.Ardından köpek bir anda Hürkan'a havlamaya başladı.
Hürkan=Siktir! Sakin ol Hürkan,havlayan köpek ısırmaz derler.Umarım ısırmaz.
Hürkan yavaşca yürüyordu ve köpeği geçmeyi başardı.
Hürkan=Görüşürüz köpekcik.
Ama köpek o kadar da sakin gözükmüyordu ve bir anda Hürkan'a doğru koşmaya başladı.Hürkan ise ondan kaçmaya.
Hürkan=Ananı bacını! Lan hoşt!
Hürkan köpekten kaçmaya çalışırken nerelerden gittiğini bilmiyordu bu yüzden yolunu tamamiyle kaybetmişti.
Hürkan=Lan git! Ben sana n'yaptım it!
Biraz daha koştuktan sonra köpek onu kovalamayı bıraktı.Hürkan arkasına baktı ve köpeği göremeyince rahatladı.
Çok yorulduğu için ellerini dizlerine koydu ve yavaş yavaş nefes aldı.Ve tekrardan kalktı.
Derken biri yakasının arkasından tutup onu karanlık sokağa çekti.
Hürkan=Sen kimsin lan!?
X=Naber yakışıklı?
Hürkan=Bırak!
X=Bağırma ya başkaları duyucak şimdi.
Hürkan=İmd!!--
Adam Hürkan'ın ağzını eliyle sertçe kapadı ve boğazına bıçak dayadı.
X=Seninle biraz eğlenelim ya.
Sabah olduğunda Ömer kalktı ve banyoya gidip elini yüzünü yıkadı.Telefonuna baktı ama Hürkan'dan ne arama ne de mesaj vardı.
Ömer=Evine gidebildi mi acaba?
Ömer rehberine girdi ve Hürkan'ı aradı.Telefon bir süre çaldı ama açan olmadı.
Ömer=Şimdi de trip mi atıyor?
Ömer tekrar Hürkan'ı aradı,çaldı çaldı ama yine açan olmadı.Bu sefer Ömer'in aklına kötü şeyler gelmeye başladı.
Ömer=Lan açsana.
Ömer tekrar aradı bir süre çaldı,tam kimse açmıyor diye kapatıcakken telefondan bir ses geldi.