Saklamak İstemiyorum

1.1K 54 62
                                    

Ömer kapıyı iyice zorladı,omuz atıp kırmaya bile çalıştı ama bir türlü açamadı.

Ömer=Hürkan kapı açılmıyor.

Ömer arkasını döndüğünde Hürkan'ı yere oturmuş hızlı nefes alıp verirken buldu.Hemen yanına gitti.

Ömer=Hürkan,yavaş nefes almaya çalış.

Hürkan=Olmuyor.

Ömer=N'yapıcam?

Hürkan=Göğsüm sıkışıyor.

Hürkan aniden kulaklarını elleriyle kapadı.Gözlerini sıkıca kapadı.

Ömer=Hürkan kendine gel.

Ömer ne yapıcağını bilmediği için çağresizdi.Hürkan'ın elleri titriyordu.

Ömer=Hürkan! Bana bak.

Hürkan Ömer'in bağırmasıyla gözlerini açtı ve Ömer'e baktı ama ellerini kulaklarından çekmedi çünkü hâlâ çınlıyorlardı.

Ömer=Şimdi yavaş nefes alıp vericez tamam mı? Bunun geçiceğine inanmalısın.

Hürkan kafasını onaylarcasına salladı.

Ömer=Şimdi korkma,ellerini çek.

Bu sefer de reddedercesine salladı kafasını.

Ömer=Bana güven.

Ömer ellerini Hürkan'ın ellerine götürdü,ve onun ellerini kulaklarından çekip ellerini tuttu.

Ömer=Benimle birlikte yavaş yavaş nefes al.

Hürkan Ömer ne diyorsa aynısını yapıyordu.Nefes alıp verişi düzene girmeye başlıyordu.Ömer bunu fark etti.

Ömer=Bak,gördün mü? Düzeliyor.

Hürkan=A-ama göğsüm sıkışıyor hâlâ.

Ömer bir kere bile tereddüt etmeden Hürkan'ı dudaklarından öptü.Bir kaç dakika sonra geri çekildi.

Ömer=İyi misin?

Hürkan=Evet.

Ömer=Öptüğüm için özür dilerim.

Hürkan=Dilemene gerek yok.

Ömer=Pekâlâ,şimdi Emre(m)'yi arıycam ve yerimizi tarif edicem.Bizi kurtarabilir tamam mı? Korkma.

Hürkan=Tamam.

Ömer Emre(m)'yi aradı.

Ömer=Alo Emre.

Emre(m)=Efendim?

Ömer=Sana söyliycem adrese gelir misin?

Emre(m)=N'oldu?

Ömer=Bir piç evladı Hürkan'la beni bir yere kapattı ve gitti.Hürkan'ın panik atağı var,o yüzden çabuk gel.

Emre(m)=Tamam konumu at hemen geliyorum.

Ömer=Tamam.

Ömer telefonu kapatıp konumu Emre(m)'ye attı ve telefonu bıraktı.Hürkan'ın ellerini tutup gözlerinin içine baktı.

Ömer=Sanırım seni asla yalnız bırakmamalıyım.Gerçi beni affedebilicek misin bilmiyorum ama.

Hürkan,Ömer konuşurken onu dinliyordu.

Ömer=*gülümsedi* Şimdi söyliyceğim şey için burası ne kadar uygun onu da bilmiyorum gerçi.

Hürkan=Söyle.

Ömer=Hürkan..

Hürkan=Efendim.

Ömer=Benimle çıkar mısın?

Porgola~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin