Lunapark

1.3K 66 236
                                    

Ömer artık sadece hoşlanmıyordu,o uzun boylu,gülüşü güzel çocuğa aşık olmuştu artık.

İkili henüz eve gitmemeye karar verdi.Bu güzel havanın tadını çıkarmak için sohbet ederek yürüyorlardı.

Yanlarından hafif iri yapılı bir adam geçti,Ömer adama dik dik bakarken bir yandan da Hürkan'la konuşuyordu.

Hafif iri yapılı adam arkadan Hürkan'a bakıp kısık da olsa ıslık öttürmüştü ve gözlüğünü burnunun ucuna indirip Hürkan'ı süzmüştü.

Islığın sesini duyan Hürkan önce arkasına baktı,ardından sinirden gözü dönen yanındaki Ömer'e.

Hürkan=Ömer.

Ömer=Ne?

Ömer sinirli ses tonuyla konuşurken sadece adama dik dik bakıp yumruklarını sıkıyordu.

Hürkan=Bence boşverelim.

Ömer=Sence ben boşvericek gibi mi duruyorum?

Adam=Şşt yakışıklı! Bir gelsene!

Hürkan=Şimdi sıçtın..

Adamın son sözleri Ömer'i çıldırtmaya yetmişti ve ona doğru hızlıca koşmaya başladı.

Adam=N'oluyo lan?

Ömer=Or**pu çocuğu!

Ömer karşısındaki adama öylesine sert kafa atmıştı ki,adam dengesini kaybedip yere düştü.Ömer ise üstüne çıktı ve yumruklamaya başladı.

Ömer=Seni sikerim lan göt! Ona yürüyen bacaklarını kırar bir tarafına sokarım!

Hürkan yanlarına koşmuştu ama Ömer'i durduramamıştı.

Hürkan=Ömer dur haşat ettin adamı.

Ömer=Daha dur,sana yavşayan dilini kesicem onun!

Hürkan=Ömer dur!

Karşıdan bir grup kas yığını adam Ömer'lere doğru geliyordu.

Hürkan=Hass...Ömer kalk.

Ömer karşısına baktığında adamları gördü ve anında ayağa kalktı.

Hürkan=Ne kadar hızlı koşabilirsin?

Ömer=Emin değilim.

Hürkan=Güzel,test etmiş olucaz.Eğer anamız ağlamazsa.

Kas yığını adamlar yürümekle kalmayıp bu sefer Ömer'lere doğru koşmaya başlamışlardı.

Hürkan=Koş gerizekâlı koş!

Ömer ve Hürkan Allah ne verdiyse koşmaya başladılar.Ömer koşarken bir yandan da gülmüştü.

Hürkan=Komik mi lan?!

Ömer=Yine de eğlenceliydi!

Hürkan=Ben senin kıskançlığına sokayım!

Ömer=Yapıcak bir şey yok bende böyleyim!

Ömer koşarken arkasına baktı,uzaklaştıkları sandıkları adamlar nerdeyse çok yakınlardı.

Ömer=Siktir!

Hürkan=N'oldu!?

Ömer=Daha hızlı koş!

Hürkan=Lan daha nasıl hızlı koşıyım bacaklarım bana küfrediyo!

Ömer Hürkan'ın elinden tuttu ve daha hızlı koşmaya başladılar.Sokakları birer birer geçerken izlerini kaybettirdiler.

Ara sokakta durdular.Hürkan ellerini dizlerine koydu.Ömer ise beline.Nefeslerini düzene sokmaya çalışıyorlardı.

Porgola~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin