Emre(m)=Evet Hürkan yaşıyo.
Ömer=Yalan söylüyorsun.Burdan atlamamam için söylüyorsun bunları.
Emre(m)=Hayır,yalan söylemiyorum.Şuan odasında,dinleniyor.
Ömer=Gerçekten mi?
Emre(m)=Evet.İn ordan.
Ömer yavaş adımlarla ordan indi ve koşturarak Hürkan'ın odasına gitti.İçeriye girmemesi için hemşire Ömer'i tuttu.
Hemşire=Şuan ziyaretçiye izin veremeyiz.
Ömer=Lütfen giriyim,1 dakika bile kalsam olur.
Hemşire=Maalesef kabul edemeyiz.
Mert=Sadece o giricek zaten,biz dışarıda durucaz.İzin verseniz,lütfen.
Ömer=Yalvarırım,onu göriyim.
Hemşire bekledi ve bir süre düşündü ardından konuştu;
Hemşire=Burda bekleyin,doktoruna sormam gerek.
Ömer=Çok teşekkürler.
Ardından hemşire ordan ayrıldı.
Emre(m)=Ağlamayı bırak artık.Bak Hürkan hayatta.
Ömer=Çok korktum,ona bir şey olucak diye çok korktum.
Emre=Bizi de korkuttun gerizekâlı,eğer bir daha intihar etmeye kalkarsan levyeyle dalarım sana ona göre.
Kısa süre sonra hemşire geldi.
Hemşire=Doktoru izin verdi,ama dediğiniz gibi sadece 1 kişi girebilicek.
Ömer=Ne kadar uzun süre durabilirim.
Hemşire=İstediğiniz kadar durabilirsiniz ama hasta gözlerini açtığında doktorlara haber vermek zorundasınız.
Ömer=Ne zaman gözlerini açar?
Hemşire=Hasta da ciddi bir dışarıdan yaralanma olmadığı için tanminen bugün gözlerini açar.
Ömer=Teşekkürler.
Ardından Ömer Hürkan'ın odasına girdi ve kapıyı kapadı.Hürkan yatıyordu ve henüz gözlerini açmamıştı.Ömer gidip yanındaki sandalyeye oturdu.
Hürkan'ın elini tuttu.
Ömer=B-ben çok özür dilerim.Beni affedebilicek misin bilmiyorum ama,çok özür dilerim.
Eğilip hafifce Hürkan'ın dudağından öptü ve geri çekildi.
Ömer=Bana söz vermiştin demiştin ki 'yanından ayrılmıycam'.Normalde çok söz tutan biri değilimdir ama söz,bende senin yanından ayrılmıycam.Seni bırakmıycam.
__
Emre(m)=Ya o değil de Kaan nerde 2 gündür?
Mert=Senin haberin yok mu?
Emre(m)=Neyden haberim yok mu?
Mert=Kaan Mert'le birlikte yani sevgilisiyle.
Emre(m)=Ve bunu bana söylemediniz.
Mert=N'yapıyım mk sende gelseydin Kaan'a sürpriz yaparken.
Emre(m)=Onu bunu bırak şimdi de,Kaan'a söylemeli miyiz?
Mert=Hürkan'ın hastanede olduğunu mu? Bence söylemeyelim,zaten Mert yarın gidiyor onların da gününü mahvetmeyelim.
Emre(m)=Haklısın.
Mert ve Kaan evde oturmuş oyun falan oynuyorlardı hiçbir şeyden haberleri yoktu.
Ömer Hürkan'ın odasından çıktı.