Sırılsıklam olmuş bedeni denizden alıp sahile geldi.Hürkan'ı yere yatırdı.
Ömer=Biri ambulasın arasın lütfen!!
İşaret ve orta parmağını Hürkan'ın boynuna götürdü.Çok geçti,nabzı atmıyordu.
Ömer kaybettiği umudunu geri kazanmıştı.Onu geri istiyordu.Uğruna can verebileceği adamı geri istiyordu.O güzel gözlerine bakmak gülüşünü tekrar izlemek istiyordu.
Ellerini Hürkan'ın göğsünde birleştirip kalp masajı yapmaya çalıştı.
Ömer=Hayır,gidemezsin.İzin vermem.
Hürkan'ın dudaklarına eğildi,kendi nefesini verdi.Ardından tekrar kalkıp tekrar kalp masajı yapmaya başladı.
Yanlarına gelen bir kaç insandan biri ambulansı aradı yer tarifi verdi.
Ömer'in göz yaşları Hürkan'ın ıslak gömleğine birer birer akıyordu.Kendini düşünüyordu Ömer,o acımasıca sözleri söylerkenki kendini düşünüyordu.
Çok pişmandı.Peki,ne işe yarıyordu bu? Bu pişmanlığı Hürkan'ı geri getirmiyordu,onun gülüşünü,Ömer'e bakarkenki parlayan gözlerini,'Sincabım' diyen tatlı sesini geri getirmiyordu.
Hürkan'ın gülüşleri Ömer'in kulağında yankılandıkça daha da kahroluyordu Ömer.
Ömer=Lütfen,lütfen,lütfen.Tekrar gülüşünü izlemek istiyorum,sevgilim.
Ardından ambulans geldi.
Biri=Vah vah,intihar mı etmiş çocuk?
Biri2=Öyleymiş heralde.
Biri=Yazık.
Ambulans görevlileri Hürkan ve Ömer'in yanına geldiler.
Görevli=Lütfen geri çekilin,bize bırakın.
Ömer=Lütfen bir şey olmasın ona lütfen.
Bir görevli Ömer'i Hürkan'ın yanından uzaklaştırdı.Ardından Ömer yere çöktü ve Hürkan'a baktı.
'Keşke ölseymişsin' dediği kişiye baktı.Dediğinin gerçek olmasından çok korkuyordu.Ve bunu dediği için kendini hiçbir zaman affetmiycekti.
Elinden hiçbir şey gelmiyordu,sevdiğinin cansız bedenine öylece bakıyordu.
Bütün anıları gözlerinin önünden geçti.Kavgaları,üzüntüleri,mutlulukları.Lunaparktaki mutlu anları.Fotoğraf çektirirkenki öpüşmeleri.
Hepsi gözünün önünden su gibi akıp gitti.Görevliler Hürkan'ı geri getirmek için ellerinden geleni yapıyorlardı.
Ardından görevlilerden biri iyi haberi verdi.
Görevli=Nabzı geri geldi!
Ömer anında Hürkan'ın yanına gitti.
Ömer=Hürkan.
Görevli Ömer'i ambulansa binmemesi için tuttu.
Ömer=Bırak!
Görevli=Efendim ambulansa giremezsiniz.
Ömer=Onun yanında olucam,bırak beni!
Görevli=Ama--
Ambulans şoförü söze girdi;
Şoför=Bırak girsin.
Görevli=Peki.
Ömer Hürkan'ın yanındaki küçük yere oturdu ve elini tuttu.