Tesadüfler

1.2K 56 116
                                    

Hürkan Ömer'e sıkıca sarıldı ve uyumaya çalıştı.

Ömer=O-oha bu güç nerden geliyo mk? Hürkan fazla mı sıkıyorsun sanki?

Hürkan uyumuştu bile.Ömer de ona sarıldı ve uyumaya çalıştı.Sabah olduğunda ilk uyanan Hürkan oldu.

Gözlerini açtığında karşısında uyuyan Ömer'i gördü.

Hürkan=Biz niye aynı yatakta yatıyoruz lan?

Hürkan sarhoş olduğu için dün gece olanları tek tük hatırlıyordu.1 bardaktan sonrasını hatırlamıyordu bile.

Hürkan=İçmiycektim işte.

Hürkan Ömer'i uyandırmamak için yataktan yavaşca kalktı ve salona gitti.

Hürkan=Bence adamlar artık yoktur,en iyisi eve gidiyim ben.

Hürkan telefonunu ve ceketini alıp evden çıktı.Ömer ise hâlâ uyuyordu.Hürkan evine varınca kahvaltı etmeden kendisine bir zencefil çayı yaptı çünkü akşamdan kalmaydı.

Zencefil çayının tadından nefret ettiği için bir dikişte hepsini kafasına dikti.Yüzünü buruşturdu ve bir bardak da su içti.

Başı kazan gibiydi,Ömer'in dün verdiği ağrı kesici etkisini yitirmişti,tabi Hürkan bunların hiçbirini hatırlamıyordu.

Kahvaltısını yapamayacak kadar yorgundu bu yüzden koltuğuna geçti ve oturdu.Kafasını arkasına yasladı.Bir süre öyle kaldı.

Yoğun baş ağrısı hafif hafif geçiyordu,bu sırada ise dün geceyi yavaş yavaş hatırlamaya başlıyordu.

-Flashback-

Hürkan=Sanırım fazla içmişim.

Ömer=2 bardakla sarhoş mu oldun sen?

Hürkan=Biliyor musun sen acayip tatlısın.
________________

Hürkan aniden kafasını kaldırdı.

Hürkan=Tatlı mı!? Ne dedim lan ben?!

-Flashback-

Hürkan=Beraber yatalım.
________________        

Hürkan=Yok artık! İnanmıyorum! Hürkan n'yaptın sen!?

Ellerini başına götürdü,tuttuğu koyu kahve saçlarını çekiştirerek kendine kızıyordu.

Hâlbu ki Ömer bu durumdan gayet memnundu.Dün gece olanlar onun için güzel bir rüya gibi gelse de,bunun gerçek olduğunu bildiğinden mutluydu.

Koyu kahve saçları yumruklarının arasından diken gibi çıkmıştı,çekiştirmeyi bıraktı.Ömer'in bunu hatırlmaması için dua ediyordu.

Ama Ömer her anı hatırlıyordu,"biliyor musun sen acayip tatlısın" "Beraber yatalım" bunları nasıl unuturdu ki? Aşık olduğu adamla geçirdiği güzel geceyi nasıl unutabilirdi?

Ömer dün geceden sonra yorgun kalan gözlerini yavaşca araladı.Hürkan'ın yanında olduğunu sandığı yatakta arkasına döndü ve tek gördüğü dağınık çarşaf ve yorgandı.

Ayağa kalkmadan önce yataktan destek alıp bedenini kaldırdı ve odayı gözleriyle aradı.Hürkan'ı bulamayan gözleri telefonuna baktı.

Elindeki telefonuyla telaşla ayağa kalktı.Evin her odasını didik didik ararken bir yandan da kulağındaki telefonun Hürkan'ı ararkenki 'dıt' sesini dinliyordu.

Hürkan eline aldığı telefonuna göz ucuyla bakınca arayanın "Sincap🐿" olduğunu gördü.Eli ayağına dolandı.

Hürkan=Ne diyicem ben şimdi lan?

Porgola~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin