Terk edilme korkusunun ne kadar yorucu ve zor olduğunu Toprak’ta daha iyi görmüştüm.
Büyük ihtimalle bu korkusu çocukluğu ve ailesi ile ilgiliydi.
Titrediğimi fark ederek “Korkuyor musun?” dediğinde başımı iki yana salladım.
Gözlerini gözlerimden bir saniye bile ayırmıyordu.
Öfkesini kontrol edememesi beni korkutmuyordu.
Beni hâlâ onun yanında olmam korkutuyordu.
Birkaç gün içinde çok şey yaşanmasına rağmen ben bir yerde takılı kalmıştım.
Kafam çok karışıktı, binlerce düşünce zihnimi ele geçirmişti.
“Biraz sonra burada olacaklar.” dedi kısık sesle.
“Benimle misin?” dediğinde başka bir yere gitmemiz gerektiğini anlamıştım.
Hiç düşünmeden “Seninleyim” dedim.
Odadan çıktığımızda benden hiçbir iz kalmayacak şekilde etrafı toparladık.
Telefonumu elime aldıktan sonra evden hızlı bir şekilde çıkıp asansöre bindik.
Birkaç dakika sonra apartmandan çıkmış, hızlı hareketlerle arabaya doğru ilerliyorduk.
Arabaya bindiğimizde Toprak zaman kaybetmeden arabayı çalıştırdı.
Araba asfalt yolda ilerlerken Toprak birini arıyordu.
Telefonu arabaya bağlıydı ama aradığı kişinin adı yerine sadece bir nokta vardı.
Arabanın içini bir kadın sesi doldurduğunda gözlerimi Toprak’a çevirdim.
Toprak net bir sesle “Neredesin?” dedi.
Kadın “Evden çıkmak üzereyim.” dediğinde Toprak arabanın hızını daha fazla arttırarak “Orada kal.” dedi ve çağrıyı sonlandırdı.
Dakikalar sonra araba bir villanın önünde durduğunda arabadan indim.
Kapının önünde durduğumuzda Toprak zili çaldı.
Biraz sonra kapıyı genç bir kadın açtı ve içeri girdik.
Büyük bir salonun ortasında durduğumuzda merdivenlerden oldukça şık giyinen bir kadın inmeye başladı.
Bu kadın Toprak’ın annesiydi...
Kadın merdivenlerden indikten hemen sonra alkol şişelerinin yanına doğru yürüdü ve kendine bir kadeh şarap doldurup koltuğa oturdu.
Toprak beni koltuklara yönlendirdikten sonra yanıma oturdu.
Kadın şarabından bir yudum aldıktan “Seni buraya getiren şey ne Toprak?” dedi beni tamamen yok sayarak.
“Tahmin ediyorum...” dedi ve şarap kadehini ortada ki masaya koyarak öne doğru eğildi.
“Bu kız seni buraya getiren tek şey.” dediğinde beni daha dikkatli incelemeye başlamıştı.
Toprak “Evet ve sen bana istediğimi vereceksin.” dedi ciddi bir sesle.
Kadın arkasına yaslanarak “Ne istiyorsun?” dedi.
Toprak gözlerini kadından bir saniye bile ayırmadan “İtibarını kullanarak bizi oradan çıkaracaksın.” dediğinde kadının bakışlarından olaydan haberi olduğunu anladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUKLA
Teen FictionLise son sınıf öğrencisi Mia, yıllardır okulda zorbalığa uğramaktadır. Toprak ile okulda yaşanan bir olay yüzünden bir araya geleceklerdir. Olayların daha çok karmaşık hâle gelmesi üzerine Mia'ya destek sadece Toprak olacaktır. "Gözlerin tek sığnağı...