BÖLÜM 8

839 20 2
                                    

Kapı aralandı ve sedat içeri girdi.elinde yemek dolu bir tepsi vardı.ilerleyerek yanıma gelidi ve yatağıma oturdu.
Bende şaşkın şaşkın ona bakıyordum.
Ona baktığımı fark edince bana!

SEDAT: noldu? çokmu yakışıklıyım,bakmalara doyamadın.

Deyince hemen gözlerimi önüme eydim. Eliyle ağzıma doğru borşeyler yedirecekken hemen konuştum.

BEN: neden benim resimlerim senin dolabında? Hiç bilmediğim fotoğraflarım var o dolapta. Beni ne zamandan beri takip ediyosun? Cevap verirmisin.

SEDAT: dolabımımı açtın?

BEN: evet.

SEDAT: hmm, sanırım ben uyurken yanıma geldin ve dolabımı karıştırdın. Doğrumu?

BEN: hayır. Senin orada olduğunu bilmiyodum zaten görünce hemen çıkmak istedim ama dolabın kapağı açıktı bende

SEDAT: sende görünce hemen açtın.

BEN: benimle böyle konuşmak yerine bana cevap verirmisin.

SEDAT: peki. Bana o resimleri srnin ailen verdi.seni benimle evlendirmek istiyorlardı tabi bende srnin o kadar güzel olduğunu görünce hrmrn kabul ettim. 

BEN: yalan.

SEDAT: değil.

BEN: hayır yalan. Çünkü benim ailem öyle birşey yapmaz.hem seni nerden tanıyacaklar.muhtemelen o resimleri sen çektin yada çektirdin.beni bi yerde gördün resimlerimi çektin ve ailemi tehtit ederek benimle evlenmeni saģladın.

Sedat gülümseyerek

SEDAT: peki.  Sen ne istersen öyle düşün ama sonuçta sana deli gibi aşığım bunu değiştiremezsin sus ve şu yemeklerden ye.açlıktan ölmeni istemem.

Ben birşey diyemeden hemen ağzıma birşeyler tıkıştırdı.ağzımdaki lokmayı yuttuktan sonra,

BEN: bırak! Ben kendim yerim. Hâlâ yaşıyorum.

Sedat gülümseyerek,

SEDAT:peki al ye bakalım afiyet olsun.

Diyerek odadan çıktı. Çok sinirliydim.
Bide gülüyo diyerek ağzıma bişeyler koydum sonra tepsiyi masanın üstüne koydum.içimden

BEN: ne yapıyorum ben. onun getirdiği yemeği nasıl yerim üff.

PSİKOPAT AŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin