BÖLÜM 17

328 9 0
                                    

Ertesi gün çıkardı ve bana bağırarak...

Ytmne müdür: çabuk yatağına dön ve en güzel kıyafetlerini giy. Bu gün belki birileri seni evlat edinebilir.bende böylece senden kurtulmuş olurum.

Hızla yatağıma gittim. Ama en kötü giysilerimi giyindim. Birilerinin beni evlat edinmesini istemiyordum.
Benim zaten bir annem babam var başka insanların benim annem ve babam olmasını istemiyorum. Neyse!

Kötü kıyafetlerimi giyindikten sonra aşağıya indim. Bütün çocuklar yetimhanenin önüne dizilmişlerdi ve en nefret ettiğim o iki çocukta. Hemen sıraya girdim. Benimle dalga geçen o iki çocuk yanıma geldi. Yine benimle alay etmeye başladılar. Onlari dövmemek için kendimi zor tutuyordum. Derken yetimhane müdürü ve yanında en az onun kadar kötü bakışlı bir amca geldi. Anlasılan çocuk evlat edinecek kişi bu amcaydı. Şu an çok çirkin görünuyordum. Beni alması imkânsız diye düşünüyordum içimden. Yanımdaki çocuk bana "pis korkak" diye yine seslenince dayanamayıp karnına vurdum ve dövmeye başladım. Yetimhane müdürü hemen beni kucağına aldı ve yetimganenin içine doğru yürüdü. Tam içeri giricekken o yaşlı amca "dur" dedi. "Bu çocuğu evlat edinmek istiyorum" dedi.

Müdür: efendim isterseniz başka bir çocuk secin bu çocuk çok sorunlu.

Dedi ama o yaslı amca "hayır buçocuğu istiyorum" dedi. Ben sizinle gelmek istemiyorum dedim ama beni hiç kimse dinlemedi.
Bir süre müdürün odasının kapısında siyah takım elbiseli bir abiyele bekledim. Sonra yetimhane müdürü ve yaşlı amca çıktı. Yanimdaki takım elbiseli abi beni kucagına aldı ve arabaya götürdü. Ağlıyordum.
Arabaya binince yaslı amca bana "biraz daha ağlamaya devam edersen seni öldürürüm" dedi. Ama ben yinede ağlamaya devam ettim. Amca arabanın camını açtı ve belindeki silahı çıkarıp havaya ateş etti. O an sustum...

Çok korkuyordum. Amca bana " bu günden sonra sen benim yarı oğlumsun. ben ne dersem onu yapıcaksın anladın mı?" Dedi. Bende gözyaşlarımı silip tamam maksadında kafamı yukarı aşağı salladım.

PSİKOPAT AŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin