BÖLÜM 16

360 10 2
                                    

Ben sedat henüz 6 yaşındayım.
Bana söylenilenlere göre annem ve babam ben 3 yaşındayken bir trafik kazası geçirmiş ve vefat etmişler. Ailemin ölümünden sonra bana bir süre komşular bakmış.
Dediklerine göre çok huysuz olduğum için benimle baş edemeyip bir yetimhaneye vermişler.
Yetimhaneyi hiç sevmiyorum çünkü yetimhanenin müdürü beni hep korkutuyor.bir yaramazlık yapsam beni karanlık bir odaya kapatıyor.
O karanlık oda çok korkutucu. Bağırıp ağlıyordum  ama kimse beni o karanlık yerden çıkarmıyordu.

İşte bu gün yine karanlık odadayım niyemi? Bu sabah yetimhanenin kapısındaki bankta her zamnki gibi oturuyordum. Yetimanedeki çocuklar pek konuşkan bir çocuk olmadığım için benimle hiç oyun oynamazlardı.bende hep aynı yerde oturuyordum. Bu sabah yine bankta otururken yanıma iki tane benden birkaç yaş büyük çocuk geldi. Gel beraber top oynayalım dediler bende yanlarına gittim.hiç arkadaşım yoktu. Bana eğer bu topu yetimane müdürünün penceresinden iceriye atabilirsen seninle arkadaş oluruz dediler. İlkte korktum. Ya müdür beni azarlarsa ve karanlık odaya kilitlerse...

Elimde topla kafamı öne eydim. Sonra benimle alay etmeye başladılar "korkak,korkak" bende dayanamayıp elimdeki topu müdürün odasının penceresinden içeri attım. Cam açıktı ve top içeriye girdi. Birden camdan müdür çıktı.

Yetimhane müdürü: kim attı bu topu!

Diyerek bağırdı kızmış bir şekilde. Çok korktum ve hiç sesimi çıkarmadım ama yanımdaki çocuklar beni göstererek sedat topu attı dediler. Ardından yetimhane müdürü kızgın bir şekilde yanıma geldi ve bana tokat attı. Ve yine bu karanlık odaya kapattı.

PSİKOPAT AŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin