BÖLÜM 5

1.1K 22 6
                                    

Aceleyle elime masanın üstünde bulunan vazoyu aldım ve arkama sakladım.kapının tam arkasına saklandım.anahtar sesi geldi,kapı açıldı.
İçeriye girer girmez elimdeki vazoyla kafasına vurdum,yere düştü.kaçmak üzere kapıya doğru koştum ama kapı kilitliydi.bana bağırdı.yüksek sesle!

SEDAT:Sevdaa!!!

Arkamı döndüm.kafası kanıyordu.bana yaklaşmaya başladı.onu ne kadar ittirsemde beni tuttu.kaçacak hiç bir yerim yoktu,zaten dışarıda da adamları vardı.beni aynı odaya götürdü.peşinden sürüklerken çok ağır bir koku geliyordu
Sanırım içmişti.sarhoştu.

Odaya geldiğimizde bana tokat atmasıyla yere düştüm.beni dövücek diye düşünürken elini başına doģru götürerek kafasına dokundu.kafasının kanadığını fark etti.bir süre sonra kapıyı üstümüze kilitledi ve anahtarı kapının altından dışarıya doğru attı.
Kapının dibinde oturdu.hiç hareket etmedim.biraz sonra uyuduğunü fark ettim.yavasça kapıya doğru yaklaştım.
Kapının altından anahtarı almaya çalıştım ama alamadım.
Yatağın dibine doğru giderek sessiz bir şekilde oturdum.gözlerim çok ağlamaktan yorulmuştu ve ağırlaşmıştı.
Dayanamayıp bende uyudum.

Sabah olup gözümü açtığımda yanımda gördüm onu.başım elinin üstündeydi.
Fark eder etmez hemen çekildim.
Oda uyandı.gece yanıma geldiğini nasıl fark etmemiştim ki.
Ben geri çekildikçe bana yaklastı.
Duvara yapışmıştım artık.yüzüme doğru yaklaşıp

SEDAT:sakın kaçmayı aklının ucundan bile geçirme.sen istesende istemesende benim imam nikâhlı karımsın.amaa sen beni kabul edene kadar senin hep yanında olucam. Bu evden dışarı çıkmak yok.eğer uslu olursan odadan çıkıp arada bahçede dolasabilirsin.ama kaçmayı deneme zaten muhtemelen sen kapıdan çıkar çıkmaz adamlarım seni yakalar,kolundan tuttuğu gibi bana getirirler.

Dedi ve yerden kalkarak gitti.kapıyı kilitlediğini unutmuştu bir süre açamayınca kapıyı kırdı ve çıktı.
İçimden onu öldürmek geliyordu ama elimden hic birşey gelmiyodu.
O ne derse desin ben başarana kadar kaçmayı deniycem.

PSİKOPAT AŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin