BÖLÜM 9

728 15 4
                                    

Bir süre sonra yataktan kalktım. Odanın içinde yürüyerek kendi kendime konuştum.

BEN: acaba hediye paketlerini açsammı?

Bir yanım;sakın açma o pisliğin aldığı hiçbirşeyi alamazsın pisikopat o pisikopat.
Derken,
Diğer yanım;açsam ne olurki çok merak ediyorum,açıphemen yine kapatırım.

Be dayanamayıp pakeylerden birini açtım. içinde çok güzel bir elbise vardı çok beğenmiştim. Ama bunu giyemem diye düşündüm.paketi kapatarak yatağa oturdum.
Elbise çok güzeldi acaba diğerlerinde neler vardı kimbilir. Daha fazla dayanamayıp diğerlerinide tek tek açtım.çok güzel şeyler vardı.elbiseler,etekler,takılar, birbirinden güzel kokan parfümler.
İçimdeki heyecanla dayanamayıp birini giyindim aynadan kendime bakıyordum ki sedat geldi.kapıdan

SEDAT: bakıyorumda herşey hoşuna gitmiş. güle güle kullan hepsini. Bir isteğin olursa bana söyle.

BEN: hiç öyle bakma! Giyecek hiçbirşeyim yoktu o yüzden giydim. beğendiğimden değil.başka şeyler anlama.

Bana öyle bi bakıyodu ki arkasını döndü ve bana?

SEDAT: beş dakika sonra aşağıda ol biryere gidicez.

Diyerek gitti.acaba nereye gidicez diye merak ediyordum ve vakit kaybetmeden aşağıya indim.
Salona indiğimde sedat bana baktı ve elimden tutarak bahçeye çıkardı. Hava kararmak üzereydi.havuzun yanına yaklaştık sandalyelerin olduğu yerde küpçü bir ateş balonu vardı. Bana bir kâğıt ve kalem verdi.

SEDAT: bu kâğıda bir dileğinı yaz ve bu küçük şişenin içine koy.sonra da balonun içine.bende balonun ateşini yakıcam ve uçurucaz.
Eski bir hikâyeye göre bi dilek yazıp bu balonla uçup gitmesini sağlarsan tuttuğun dilek gerçekleşirmiş.seni bekliyorum acele et rüzgâr gidicek.

Hemen bana verdiği kâğıda birşeyler yazdım ve şişe içerisinde balona koydum.sedat ateşi yaktı ve balon havalandı. Balon kayıplara karışana dek izledim. Aslında bu dediklerine de hiç inanmamıştım ama yinede yazdım.
Sedat gibi bi adamdan böyle birşey beklemiyodum. Kolumdan tuttu ve arabaya bindirdi.

PSİKOPAT AŞIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin