Akşam olmuştu.odanın kapısı kırık olduğu için odadan kolayca çıkmıştım.evin içini biraz gezmek istedim.çok sıkılmıştım.koridorda yürürken bi odanın kapısının açık olduğunu fark ettim.yavasca içeri girdim.sedat küçük bir koltukta uyuyordu.onu görünce hemen çıkmak istedim.ama dolabın içinden gelen ışığı görünce şaşırdım ve merak ettim. İçimden,baksam ne olurki zaten o uyuyor beni fark etmez diye düşünerek dolabın kapağını açtım.içindekileri görünce resmen şok oldum.benim resimlerim vardı.küçüklük fotoğrafım bile vardı.çok korkmuştum.bu adam takıntılı bir pisikopattı.
Sedatın kıpırdamasıyla hemen dolabı kapattım ve odadan çıktım.salona doğru ilerledim.o kadar korkuyordum ki nefes alamıyor gibiydim.bir sehpaya tutunayım derken üzerindeki heykel yere düştü ve kırıldı.yere oturdum ve ağlamaya başladım.sedat sesleri duyunca hemen yanıma geldi.bana dokunmak isteyince gürültülü bir şekilde bağırmaya başladım.
BEN:beni çıkar bu evden!
Dokunma bana!bırakSedat beni o halde görünce hemen bahçeye çıkardı.benden uzaklaşmasını soyledim ve geri çekildi.
Evin bahçesi çok büyüktü.üstelik havuzu bile vardı.sedat arkasını döndü.
O resimleri gözümün önüne getirdikçe kendimi öldürmek istiyordum.başka türlü kaçışım yok gibi görünüyordu.
Beni çoktan beri taniyormuş.o resimleri çektiğini ben nasıl fark etmemiştim ki?
Düşünmekten başım dönüyordu. ayağım takılınca birden havuza düştüm ama hiç çırpınmadım.o havuzun dibinde öylece kalmak istiyordum.zaten nefes alamıyordum şimdi hepten nefes almamaya başladım.ve gözlerim kapandı.Bir süre sonra göğsümdeki ağırlık hissiyle birden nefes almaya başladım.
Gözümü açtığımda sedat bana sarılıyordu.sanırım benim arkamdan suya atladı ve beni çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT AŞIK
Romanzi rosa / ChickLitben sevdaa ailem tarafından zorla psikopat bir adamla imam nikahlı evlendirildim ve o adamdan kaçtım ama kötü kaderim beni yine de onunla karşılaştırdı :(