Eve döndüğümde sevdayı aklımdan çıkaramıyordum bir süre odamda döndüm durdum. Saat geç olmuştu. Odamdan çıktım ve dışarıdakı adamlarımın yanına gittim. Onlara hemen acil olarak sevdayı bulmalarını söyledim. "Lunaparka gidin ve orada bulunan kamera kayıtlarını bulun ve bana getirin."
Adamlarım hemen arabalara binip lunaparka gittiler. Lunaparkın içini gösteren bütün kamera kayıtlarını getirdiler. Sabaha kadar kayıtları izledim ve sevdayı buldum. Adamlarıma... " bu kızı araştırın ve yerini öğrenin. Nerde yaşıyo,tam ismi ne,annesini, babasını yani tam olarak herşeyi. Size iki gün veriyorum iki gün sonra araştırmalarınız önümde olucak anlaşıldımı" dedim ve adamlarım sevdayı araştırmaya başladılar...Adamlarım iki gün sonra yanıma geldiler ve anlatmaya başladılar. Öğrendimki adı tam olarak Sevda apak
16 yaşındaymış ve siirtte bir köyde yaşıyormuş. Ve okuyomuş. Yaklaşık bir sene kadar sevdayı araştırmaya devam ettim siirte gittim. En çok ne yemeği sever bir günü nasıl geçer herşeyi ezberledim. Bir dayanamayıp amcaya söyledim. Amcada bana"hemen alalım sana o kızı belliki çok seviyorsun. İyide bana söylemene gerek yoktu tut kolundan getir istanbula neden bu kadar zamandır boş boş durdun?"
Amca daha fazla konuşmadan ben konuşmaya başladım. Amcaya zorla benimle birlikte olmasını istemiyorum usulünce gidip isteyelim kızı benim bu hayatta senden başka akrabam yok bu yüzden benimle siirte gelsen kızı istesek. Hatta sen önden kızın babasıyla konuşsan olmaz mı?Amca ısrarlarıma dayanamayıp birkaç gün sonra siirte gitti. Bende arkasından yola çıktım. Siirtte birkaç gün kaldıktan sonra amca benimle konuşmaya geldi...
"Kızı verdiler yarın gidip isteriz senin dediğin gibi. Ama acele edelim kızı aldıktan sonra benim aceleyle yurtdışına gitmem gerekiyo yokluğumda birkaç sorun çıkmış onları halletmeliyim zaten burda da yapacağım birşey kalmadı" Dedi.
Bende babası kızı verdi diye sevincimden yerimde duramıyordum.
İki gün sonra sevda nın evine gittik istemeye. Ama sevda evde değildi okuldaydı. Biz evinde amcası ve yengesiyle oturup sohbet ederken sevdanın anne ve babası sevdayı almak için okula gittiler. Yaklaşık yarım saat sonra eve geldiler. Sevda beni ilk o zaman gördü. Bana baktıktan sonra hemen odasına gitti.ardından annesi ve babası da gitti. İçeride yüksek sesle konuşuyorlardı neden öyle olduklarını anlamadım. Bir süre sonra kızın babası geldi ve bu iş tamamdır yarın gelin ve imam nikâhı kıyılsın sonrada kızı alır gidersiniz istanbul a. Sevdanın babası konuştultan sonra amcayla el sıkıştılar ve evden çıktık. Arabaya bindikten sonra amcaya sordum...
"Sevda benimle evleneceğini bilmiyormuydu? Neden yanımıza gelmedi ve odasından o kadar bağırış sesleri geldi? Amca cevapadı...
"Babasıyla konuşmaya gittiğimde babası kızını vermeyi reddetti. Bende adamı araştırdım biraz borcu varmış kızını verirse borçlarını kapatırım dedim ama yinede vermeyi reddetti ben de adamlarıma adamı tenha bir yere götürüp korkutmalarını söyledim. Kızın babasını ormanlık bir yere götürdüler bende gittim kafasına silah doğrulttum eğer kızını vermezsen seni öldürürüm ve kızınıda alırım böylece işimde kolaylaşmış olur dedim. Adam korkudan kabul etti işte. Sanırım kıza da söylememiş o yüzdedir" dedi.
Amcaya yüksek sesle madem vermedi bana söyleseydin ne diye adamı tehtit ettin diye bağırdım. Amca bana sesimi alçaltmamı söyledi. Önüme döndüm çok sinirliydim ve bana doğru dönerek kız senin oldu işte sesini çıkarma zamanla seni sevmeye başlar alışır. Biz bi yarın gidelim ve kızı alalımda...
Amcayla daha fazla tartışmadım ve sustum. Belki de dediği gibi olur zamanla beni sever dedim.
Sabah olunca sevdanın evine birkaç kuaför gönderdim hazırlanmasına yardımcı olsunlar diye. Ve evlerine gittik. Sevdayı gördüm gelinlikle o kadar güzel olmuştu ki...
Birlikte imamın yanına gittik ve imam nikâhı kıyıldı sonra sevdayı alıp arabaya bindirdim ağlıyordu. Resmi nikâh kıymak için yola çıktık. Sevdanın ağlamasına daha fazla dayanamayıp susmasını söyledim. Yolda ilerlerken birden araba tekledi bende durdurdum
Arabadan indim ve lastiğin patladığını gördüm. Sevdaya arabada oturmasını söyledim ve lastiği değiştirmek için yere çömeldim. Kafamı kaldırdığimda sevdanın kaçtığını gördüm bende arkasından koşmaya başladım ama sevdaya yetişemeden bir arabayı durdurup içine bidi ve gitti. Olduğum yerde durup bağırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT AŞIK
Chick-Litben sevdaa ailem tarafından zorla psikopat bir adamla imam nikahlı evlendirildim ve o adamdan kaçtım ama kötü kaderim beni yine de onunla karşılaştırdı :(