Oradan uzaklaştık.sonunda kurtulmuştum. Olanları o bayana anlattıktan sonra bana yardım etmek istedi,beni bir otobüse bindirdi ve istanbula gitmek üzere yola çıktım.
Üstümde hâlâ o gelinlik vardı,ilk mola da bir mağazaya girdim,üstümdeki gelinliğe karşılık birşeyler aldım
Artık kurtulmuştum o kefenden.
Otobüse bindim ve istanbul a gidene kadar gözlerimi kapattım.Ve sonunda gelmiştim. İstanbul daydım..
Daha önce gelmiştim,okul gezisiyle,çok eylenmiştim.kız kulesi ve hikâyesi,galata kulesi,gezecek o kadar çok yer vardı ki.
Ama bu sefer gezmeye gelmemiştim.
İçim o kadar sıkılıyodu ki.nerede kalacaktım,bir iş bulabilecekmiydim?
Hiçbir fikrim yoktu.hiçbirşey bilmiyodum ama hayatımın geri kalanında beni bulacak korkusuyla yaşayacaktım,hep diken üstünde...Otogarda birsüre durduktan sonra yürümeye başlafım.yaklaşık 2-3 saat sonra sahile geldim.bir süre deniz kokusu aldıktan sonra gözüm bir restoranın camına yazılmış olan iş ilanı dikkatimi çekti.hemen içeri girdim.çok güzel biryerdi.içerideki garsonlardan birine iş ilanı için geldiğimi söyledim.beni patronuna götürdü.
Birsüre konuştuktan sonra beni garson olarak işe aldı.çok mutlu olmuştum,üstelik restoranın bir giyinme odası vardı ve orada kalabilecektim,yani eve çıkacak kadar para biriktirene kadar.Hemen işe başladım. Saat zaten geç olmuştu,herkes gittikten sonra kalan işleri yaptım.restoranı kilitleyip odama gittim çok yorucu bir gündü,karnım acıkmıştı.hemen kalkıp artan yemeklerden yedim.hayatımda yediğim en güzel yemekti galiba.
Biraz tavana baktıktan sonra uyudum.
Çok yorulduğum için sanki gözümü kapatıp açmıştım ve sabah olmuştu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOPAT AŞIK
Chick-Litben sevdaa ailem tarafından zorla psikopat bir adamla imam nikahlı evlendirildim ve o adamdan kaçtım ama kötü kaderim beni yine de onunla karşılaştırdı :(