Usla sam u auto te isti tren pogledam u papir na kojem je pisalo ,, zahvali mi se na moj nacin"
Trebalo bih da se zgrozim, ali sta je taj covjek uradio jednim poljubcem plasim se da od toga nema nista. Nije kao da bih mogla sebe zamisliti pored njega ali od naseg poljubca ne mogu da prestanem da mastao o jos... Sad sta vise mislim da cu o snaznim sakama i tamnim ocima misliti poprilicno puno.
Losa sam, decko me je prevario i ja umjesto da tugujem razmisljam o coveku od kog strepi Rusija i svaki Ruski kriminalac ma koliko jak bio. Covjek koji je i vlast i drzava i svak to zna.
Ulazim u svoj kabinet i isti tren zovem Azru... Ja njoj moram ispricati sta se desilo inace cu puci.
-"Bicu tu za 10 minuta, poludecu od znatizelje"
Narucila sam nam kafu te krenem traziti po podacima od suda o Dionsu. Nema apsolutno nista!?
-"Znaci nikad brze nisam stigla Lisa"
-" Poljubila sam Dionsa Yermalova u sred kluba"
-" haha jutros mi je Milos Bikovic pjevao pod prozor..."
-"ko?"
Zbunjeno se pocecem po celu, a ona nastavlja da se smije dok ja ozbiljo gledam u nju.
-"ne salim se, stvarno sam poljubila Dionsa Yermalova u Propaganda nocnom klubu."
-" Cekaj mislimo li na istog Dionsa? Vlasnika hotela i nocnih klubova i ko zna cega sve ne pod imenom Propaganda?"
-"meni je poznatiji kao covek koji pere novac i koji ima debeo dosije koji za koji svi znamo bez dokaza i postojanja istog..."
-"Ne budi dosadna inspektore Lisa znam da si istrazila sve o njemu ali Vasilisa alo Dions? Jedva da sam vjerovala da taj covjek zaista postoji kao neki mit je"
-" Postoji, postoji sinoc..."
Zapocela sam pricu od tacke do tacek bez preskakanja bilo kojeg detalja dok ona pije kafu i kao malo dijete klima glavom na svaku moji drugu rijec.
-" ja bih mi rekla da me uzme odmah na sred tog stola u pritvoru"
Prevrnem ocima dok se ona smijeska
-"pa sta je to na brzaka u zabranjenim zonama je najljepse"
-" Ne mogu ja to tako..."
Glavna tema, a i svaka sporedna je vodila ka njemu. Ako je istina da se stuca kad te neko spominje onda se on udavio. Pripremila sam sve za slucaj jer je sudjenje zakazano u srijedu te jedva docekam da izjurim iz kancelarije.
Napunila sam kadu do vrha kako bih napravila pjenusavu kupku i uz muziku ispijala vino. Treba mi malo odmora, da skrenem misli sa glupog Antona i savrsenog Dionsa.
Ali sve lijepo kratko traje tako i moje pripreme jer me Azra ne prestaje zvati.-" Dje gori zeno draga?"
-"danas sam dobila poziv na izlozbu one Elene Vogulkine... Pricala sam ti da smo se upoznale"
-"Ona savrsena sexy riba, plavih ociju sto se Crna Gora okretala za njom?"
-"mhmmm ona, ona... Moras da mi budem pratnja"
-"Nema nase, ja ne izlozbe ne idem. Ja nisam umjetnicka dusa i buljicu u sliki necu skapirati sta znaci"
-" Lisa od tebe me glava boli, pa normalno da slikar naslika motive koje svak tumaci drugacije. Sjutra vece u 20h pocinje, bicu kod tebe u 19. Dugujes mi znas i sama"
I prekinula je, samo tako!? Ici na izlozbu i pomoci oko preslaganja robe nije isto. Medjutim znam koliko je zgotivila tu plavusu pa cu ici jer svak ko je poznaje odbice. Ko jos voli ta cuda!?
YOU ARE READING
3 sata nase veze
RomanceIz osvete svom nevjernom momku izabrala je najljepseg momka u njegovoj blizini i samo tako... Poljubila ga je! Nije ni mogla da predpostavi kome zapravo poklanja caroban poljubac niti ko joj isti uzvraca. Kada sazna da je to Dions, da bas onaj Di...