《VASILISINA PERSPEKTIVA》
-" Moj brat nikada nije bio zaljubljen"
Prosapuce dok Dionis po naredjenju telefonira da nam sjutra posalje vozaca jer idemo u soping
-" ali sada shvatam sta je cekao... Boze prelijepa si"
-"Hvala Laura i ti si, strasno licite"
Zaista oboje su fizicki nenormalno slicni. Ako je Dionis bog ljepote, onda je ona definitivno Boginja.
-" Znam, svi to pricaju od malih nogu za nas... Zelim da znam kako ste se upoznali"
Dionis pogleda u mene i smjesti se da i on cuje pricu. A ja naravno necu lagati
-" Prisla sam mu i poljubila ga u klubu skroz trijezna..."
-"Dionise zensko preduzima prvi korak?"
Ljuto ga je pogledala.
-" Nisam imao vremena da bilo sta preduzmem"
Kao da bi me ikada primjetio da se to nije desilo.
-"onda?"
-"onda, smo se sreli par puta i pozvala sam tvog brata da me pokupi posle posla da bi isli na rucak jer je on mene zvao na veceru u 3 sata kad nista ne radi"
-"Postarao bih se da radi bilo koje mjesto da si pristala"
Obje ga pogledamo, ja malo sokirano zbunjeno,a Laura poprilicno ocarano.
-" I sada ste zajedno"
-"da"
-"ne"
Ona nas pogleda zbunjeno, moje ne, njegovo da su definitivno pravi odgovori.
-"ovaj da samo smo jos na pocetku pa nemam osjecaj jos uvijek pa znas vec..."
Lazno se nasmijem, a on ni ne odreaguje. Lezerno uziva u hrani, mirise bozanstveno i Dionis u trenerci je druga najbolja stvar... prva je kada je bez odjece.
Trebalo bih da sam ljuta, ja ni to ne umijem da uradim vec sam pozeljela da ga opet osjetim... Zasto sam pronasla ovako savrsenog covjeka koji je hladniji od leda.
-" Ne brini skroz razumijem, sta volis za dorucak?"
-"Rano sam na posao i necu moci da svratim ujutru"
-" Ostani ovde veceras, mozemo da gledamo film zajedno, a kad zavrsis posao idemo u soping"
Pristala sam na soping, ali nocenje pored Dionisa onako bez obaveze se jos uvijek nije dogodilo. Pogledala sam u njega koji ne reaguje.
-" Moze. Dogovorile smo se"
Znacajnije je pogledao u mene, dok se sad ja pravim hladna i uzivam u hrani koju je Laura spremila. Nakon rucka smo presli u dnevni boravak, a Dionis pogleda u telefon i kao da je javio nekom da ga zovne kako bi se izvukao javio se i rekao ,, dolazim za 5 minuta"
-"Idem na posao, doci cu veceras... Uzivajte u filmu"
Osmijehnuo se Lauri, a mene samo povrsno pogleda. Nije srecan sto bas ostajem?
-" Cekamo te?"
-" ne doci cu kasno i nemoj puno da je davis"
Ljuto ga je udarila u rame te on izadje iz kuce.
-" i ko bira film"
Bacila mi je kokice u ruke
-"ti, ja sam uzasna u tome"
Pronasla je neki koji pusti i u tisini ga zavrsimo. Zna da odabere i da zaspe tokom filma. Pokusala sam je probuditi ali cvrsto spava sto je znacilo da trebam odustati. Pokrila sam je i otisla u Dionisovu sobu. Presvukla sam posteljinu i uvukla se u novu mirisljavu svjesna da u opste nije srecan sto ostajem ali zasto je rekao da smo zajedno kada nijesmo.
YOU ARE READING
3 sata nase veze
RomanceIz osvete svom nevjernom momku izabrala je najljepseg momka u njegovoj blizini i samo tako... Poljubila ga je! Nije ni mogla da predpostavi kome zapravo poklanja caroban poljubac niti ko joj isti uzvraca. Kada sazna da je to Dions, da bas onaj Di...