-" Dionis dodjavola"
Vrisnula sam od bola, kada se opet zabije u mene i pusti moje kukove da konacno padnem na svoj stomak i dodjem sebi.
-" sta se dogadja?"
-" Gde si bila prije 3 dana posle sudjenja?"
-" Kada?"
Pitam zbunjena dok se on mrsti i oblaci.
-" 3 dana me nijesi zvao, 3 dana nisi se javljao Dionis i onda me ovde uzmes kao..."
-" kao sta?"
Pokusam ustati ali me on povuce nazad i pribihe uz krevet okrecuci nas tako da se nadjem ispod njega.
-"Vasilisa ako imamo dogovor, onda je dogovor da se postuje..."
-" Ljubonoran si na Vasilija?"
-"ne!"
Odsecno drekne, dok ja koliko god bila iscrpljena, ljuta zbog nastupa od malo pre gde nije ni zdravo rekao vec me bacio na krevet... Zadovoljna sam jer Dionis je dobar lazov ali ljubomora mu je u ocima.
-" Onda ne vidim zasto te briga gde sam bila prije 3 dana ako mi se nijesu javio"
-"Malena testiras moje drazesno strpljenje"
Njegove usne krenu niz moj vrat dok se polako opustam i odmicem da mi pridje sto blize
-" Strog si prema meni bez potrebe"
Ne znam ni kako sam dosla do rijeci jer se izmedju njegovih zuba nadje moja bradavica koju obradjuje nenormalno dobro.
-" Dionis"
Nekontrolisano izustin dok njegovi prsti utonu u moj centar.
-" Neces vise izlaziti sa momcima koji su do usiju zaljubljeni u tebe zar ne malena"
Prosapuce na moje ime i rekla bih mu da je Vasili stari prijatelj, da je u srecnoj vezi i da se zeni uskoro ali ne zelim da stane... zeli ga i to sto ga zelim me natera da idem uz dlaku.
-"ne"
-"Dionisss!!!"
Oboje poskocimo sa kreveta, moja namrstenost je sada duplo veca od njegove malo prije.
-" Ne mrsti se malena, dobices duplo kasnije... sada se oblaci"
Rekao je dok psuje sebi u bradu sto mora stati.
-" ci zenski glas sam cula?"
-" Laurin... Uzmi moju odjecu"
《 DIONISOVA PERSPEKTIVA》
Smijao bih se ovome ludacki ali Laura je... ufff bice ovo zaninljivije vise nego Vasilisin pogled i skok iz kreveta.
-"Kuci sam, samo momenat"
Proderem se i pogledam jos jednom u njeno savrseno tijelo. Zelim je opet. Zelim da izgladim situaciju u kojoj sam 3 dana kao muva bez glave.
-" Stigla sam prije pola sata i kupila sam neke sitnice. Ja cu nam kuvati ovih dana pa nam tvoja kuvarica ne treba. A kakve goste imas obezbjedjenje na vratima me je sacekalo sa tim..."
Nijesam morao nista da kazem jer je Vasilisa izasla iz sobe i Laura cim to cujee proviri.
-" Devojka! Imas devojku!"
Rekla je veselo te me gurnula bez da joj objasnim
-" zdravo, ja sam Laura, joj Bozeee Dionis mi nije rekao za tebe"
Pogledala je u mene koji se naslonim da dovratnik i posmatram je. Savrsena je bez sminke u mojoj odjeci. Mozda je dobro da njenu cijepam jos na ulazu...
-"Ja sam Vasilisa..."
-" Samo da znas da si ti prva devojka koju upoznajem, Dionis nikada nije dovodio devojke u svoju kucu i Boze kako si divna"
Oblizem svoje usne dok me ona zbunjeno gleda, a potom pogleda u Lauru koja veselo skakuce. Boze imam djetinjastu sestru...
-" Joj pa sad cu imati sa kim u soping... izvini sto sam ovako upala prosto sam se zacudila da je Dionis kuci i da ne radi. Volis li paprike? Spremam ih veceras"
-"volim ali..."
Pokusala je reci medjutim Laura nece dozvoliti da ode...
-"Super, onda cu da spremim najbolje sto umijem"
Vasilisa pogleda u mene koji se nasmijem siroko. Da je stanje normalno rekao bih da se gubi iz moje kuce ali nista nije normalno od kako sam sa njom. Zelim da ostane...
YOU ARE READING
3 sata nase veze
RomanceIz osvete svom nevjernom momku izabrala je najljepseg momka u njegovoj blizini i samo tako... Poljubila ga je! Nije ni mogla da predpostavi kome zapravo poklanja caroban poljubac niti ko joj isti uzvraca. Kada sazna da je to Dions, da bas onaj Di...