Uzimam sladoled na ulicnoj pijaci te nastavljam setati duz cijele staze sa njim. Hodao je polako kako bih ga u stiklama mogla pratiti cesto skenirajuci da li u opste mogu da hodam. Noge su mi opadale istina, ali zelja da setam sa njim je ipak bila veca
-"Moj brat je bio slucajnost posle toliko godina, ali je sada najvoljenije dijete na svijetu..."
Nasmijao se tome kao lud, a ja polako kapiram da on je 24/7 ozbiljan i da kad se nasmije izgleda tako savrseno... dosadna sam sebi jer pricam da je savrsen svaki sekund ali savrsen osmijeh ima.
-" Jako je sladak djecak... Lici malo na tebe"
Prokomentatisao je sliku koji sam mu pokazala, mog 11-togodisnjeg brata.
-" Osjecam se uzasno jer cijelo vece ja pricam, sada si ti na redu"
-" odrastao sam uz oca i mladju sestru. Samo mladja je 4 godine od mene.... Zive u Magadan"
-" to je daleko"
Nasmijao se ovome
-" Magadan je savrseno mirno mjesto za njih... Sestra mi se zove Laura, otac Ivan"
-" Ko je tebi dao neobicno ime?"
-"Zena koja me rodila"
Klimnula sam glavom, da ne bih morala nista pitati. Ocigledno ne zeli da bilo sta za nju pitam.
-" Da li ti nedostaju? Ja moje nijesam vidjela dugo"
-"Zasto?"
-" Smarali su da se udam, kao svaki roditelj svoje dijete. Mislili su da je moja veza bila perfektna, i ja sam mislila"
Slegnem ramenima dok on polako skine svoju jaknu i ogrne me sa njom. Taj gest me natera da osjetim leptirice u stonaku dok on nastavi kao da nista nije uradio.
-" Ne gledam svoju porodicu toliko cesto. Otac mi je bio profesor na fakultetu, a slicnim stopama je nastavila i Laura. Ja sam tu drugaciji"
-" ti si odlucio biti ugostitelj"
Bupnem, mislim hotel je njegov, diskoteka...
Nasmijao se te, te kraj pustog setalista iskoristi da me pribije uz zidine starog grada.
-" zasto malena zapravo ne kazes sta sam ja... Vjerujem da tvoje kolege dobro znaju"
-" Dionis znam tacno ko si ti..."
-" Znas?"
Djeluje kao da nije ocekivao da znam
-" znam, nije tesko cuti price o tebi iz naroda, a jos lakse je cuti dublje od sudija..."
-"Da nisi pristala da idemo kako bi prikupila dokaze o meni i poslala me u zatvor?"
Gledao me u oci, i kao sa je detektor lazi skenira moj pokret.
-" Ne, vjerovatno bih pricala o poslu sa tobom da je tako. Hoces li me sada pustiti?"
-" imam samo jedan uslov"
Pogledam ga u oci, tamne i duboke u kojim se izgubim.
-" koji?"
-"poljubi me... to je ono sto trazim jer sam dobio opkladu..."
Njegov polu sapat mi je bio dovoljan da ni ne razmisljam o tome. Vec sam ga ljubila, zeljno i pohlepno, a opet sporo i detaljno. Nije preduzimao nista samo je uzvracao blago sklopljenih ociju sve dok nisam ostala bez daha. Kao da je zeleo da se scena iz kluba ponovi, da se prisjeti carobnog poljubca sa neznankom...
-" Uzasno si iskrena s obzirom da znas sta sam ja zapravo"
-"kako znas da jesam"
-"Zar bih bio u ovom poslu da nisam sposoban da procitam ljude?"
-" Poprilicno jednostavan, a opet direktan odgovor..."
Nastavili smo hodati, kada njemu telefon zazvoni.
-" Borise rijesi sam"
-"ne ne mogu doci"
-" Dobro kontrolisi situaciju, doci cu kad budem zavrsio"
Vratio je telefon dok nervozno udahne
-"Dionis ako moras da ides uredu je..."
-"Ne moram."
Djelovao je ubjedljivo, kao da ne zeli da ode ali cula sam Borisa valjda, koji vristi da je hitno"
-" Na zalost sam cula tvoj poziv i ne mogu ostati mirna"
-" ti si advokatica zar ne trebas da me speijecis da pravim haos?"
Nasmijao se ludacki
-" ali jedan pogresan potez u tvom poslu ce te dovesti kod mene samo tada necu moci da trazim da mi se iskupis sto si otisao ranije..."
Pogledao me je znatizeljno, odusevljeno.... ne znam ni ja kako ali je bilo dovoljno da pozelim da ga opet ljubim pohlepno. Boze zasto je savrsen.
-" uzecu ovaj taksi i hvala ti na divnoj veceri"
-"nema na cemu"
I dalje je smiren, otvorio je vrata da udjem potom ih zatvorio. Malo budem razocarana jer nijesam dobila poljubac za dovidjenja ili ,, vidimo se opet"
Otvorio je vrata suvozaca i na sjediste ostavio novac.-" Dionis"
Opominjem ga ali on namigne te kaze moju adrsu i dalje mirno cekajuci dok ne odem. Zasto mislim da ce napraviti haos nocas i to veliki kad je ovako miran. Da li sam dobro procijenila njega u ovim situacijama?
أنت تقرأ
3 sata nase veze
عاطفيةIz osvete svom nevjernom momku izabrala je najljepseg momka u njegovoj blizini i samo tako... Poljubila ga je! Nije ni mogla da predpostavi kome zapravo poklanja caroban poljubac niti ko joj isti uzvraca. Kada sazna da je to Dions, da bas onaj Di...