25

13.4K 346 10
                                    

-" ne mozes nam se pridruziti"

Cula sam muski glas iza sebe, te isti tren pogledam u savrsenog Dionisa u poslovnoj odjeci namrgodjenog.

-" molim?"

-"zapamtio sam te momak, i ta ruka kojom grlis moju devojku ce sjutra biti bacena negde u rijeku."

Rekao je to ravnodusno dok sklanja njegovu ruku ujedno je zavrcuci.

-"Zbrisi dok nisi odplovio cijeli ..."

Azra je Dionisa gledala kao da je on upravo sa neba sisao dok on ni ne obraca paznju sto ostale zene bale za njim.

-"Drugaricu ce vratiti moje obezbjedjenje, a ti ides  sa mnom"

《 DIONISOVA PERSPEKTIVA》

Obezbjedjenje koje je prati u stopu mi javi da je izasla u klub, dok dosadni Italijani ispijaju pice i posmatraju gole guzice okolo sebe. 

-" Ides?"

-"pobrini se za njih"

Izasao sma iz diskoteke, ranije sam znao da izaberem zenu odvedem je u krevet i tako zavrsim vece. A sada idem u stan, pod tus da se sam sredim i da cekam da mi jave kad ce Vasikisa kuci kako bih otisao po nju i dovezao je kod sebe.

Ne mogu ni da zaspem, ne zelim ni da nadjem razlog zasto ne mogu da zaspem i zasto osjecam njen miris. Jos me i savjest unistava zbog onoga sto sam uradio. Sta mi je ta mala uradila da ni sebe ne umijem da prepoznam.

,,Mislimo da se gospodjica veoma napila,"

Je poruka koju dobijem kada izdahnem i ustanem iz kreveta oblaceci se u poslovno odijelo koje sam svukao. Ne mogu u trenerku da udjem u klub kao neke budale. Ipak sam ja Dionis.

(***)

-"lose mi je"

Prosaputala je dok se pribija uz mene i naslanja na moje grudi.

-"ne mogu te nositi, klub je prepun... Mozes li bar do izlaza hodati?"
Klimnula je glavom te pokazem svojim ljudima da regulisu racun.

-"Dionise zasto si u opste ovde?"

-" pijana si djevojcice i ne zelim da ucinis neke greske tako pijana..."

Njezno je dotakla moje lice kada je uzmem u narucje kako bi dosli do auta.

-" Ne mogu da ucinim greske kada i pijana zelim tebe"

Ugrizem se za unutrasnjost usne da ne kazem nesto, ovo me je tako  ujelo za srce da sam pozeleo da je samo poljubim i njezno pribijem uz sebe. Tada bih zaspao, izgleda da samo tako i mogu...

《 Vasilisina perspektiva》

Pogledala sam u njega koji razgovara na telefon i pije kafu bez majice prislonjen na balkon.  Glava me boli, a kofer u uglu sobe  me iznenadi.

-"Dobro jutro Vasilisa..."

-"Jutro... Ovaj izvini za sinoc"

-" doruckuj, kafa ti se hladi"

-"hvala"

Klimnuo je glavom te kad napravim korak sjetim se...

-"gde ides?"

-" molim?"

-"spakovao si kofer, gde ides?"

-" Magadan..."

-"Stvarno?"

Siroko se nasmijem dok on ostane ozbiljan.

-"Kada doruckujes imam zelju da te kaznim malena i da ti pojasnim time da vise ne mozes da pijes kao musko"

-"Mogu..."

Rekla sam opusteno dok on hvata moj struk i pribija me uz zid. Nemam odjecu na sebi, on je samo u boksericama i to je vec znak...

-" Volis da mi se protivis i zato ce dorucak da saceka..."

Nista ne kazem jer i ne mogu od siline poljubca koju dobijem. Kratko se zadrzimo pored zida, jer me je prenio na krevet i bez oklevanja ludacki uzeo na njemu.  Sa njim uvijek zelis jos, uvijek ti je malo. On zna zenu da dovede do faze ludila cim je dotakne.

-"Zakasnicemo na avion"

Rekao je kada krenem na part 2. 

-"idemo zajedno?"

Procijucem kao neko dijete.

-"Ti si to predlozila... avion je u 1"

-"imas malo vremena"

Prosaputala sam na njegovo uvo te sjela preko njega.

-"svrsi za mene..."

Ugrizem se za usnu dok ovo izgovaram kada on divljacki povuce moje ruke ka sebi, poljubi usne i krene ulaziti u mene sve dok ne prorezi od uzitka.

-"Ti si mali djavo!"

Rekao je dok duboko dise  i pokusava se dozvati.

♡♡♡♡♡
E kakav nastavak za dobro jutro znaci... BOZE 😂

3 sata nase vezeWhere stories live. Discover now