-"Stani Dionis ubices ga"
Boris me odvaja od njega dok ja disem kao ris. I zelim da ga ubijem, da ga ubijem dok mu lomim svaku kost na licu.
-" Borise ako me ne pustis i tebe cu"
Bijesno se pokusam otrgnuti ali me on ne pusti.
-"sjeti se da nikada ja i ti ne ubijamo!"
Drekne dok ja sada kao kip stanem. Obecao sam ali po prvi put imam dobar razlog.
-"Uredu je Dionis, Laura je u tvom stanu. Nije uspjeo nista sa njom"
-" kunem se da nisam znao ko je ona"
Ovaj jedva progovori, sto je jos vise razbijesni.
-"vadicu mu zube na zivo, jedan po jedan da pricati ne moze..."
Mrtav sam ozbiljan
-"Donesi mi kljesta Oskar!"
-"Dionis neces! Neces!"
Na silu me izvuce iz kuce. Dok se ja umalo i sa njim ne pobijem.
-" Ne zelim ga zivog Borise, Laura je posle toliko vremena dosla, sta bi bilo da nisi krenuo kod mene? Zar mislis da bi mi ikada oprostila?"
-" Dionis ides kod nje, njoj trebas... Ajde ovo cu srediti sa Oskarom"
Oskar sakrije kljesta iza ledja isti sekund.
-" Zelim ga mrtvog"
Je sve sto kazem kada udjem u auto i direktno odem do svog stana. Nikad brze ne stignem kuci, gde moja sestra crvenih obraza ali opet sa osmijehom ustane.
-" Dionis dobro sam"
-" dodji"
Tiho sam rekao snazno je grleci u svoj zagrljaj. Da se njoj nesto desi umro bih. Samo me se ona nije odrekla.
-"Sjutra rano idem jer posao me ceka, alo doci cu sledece nedelje opet da ostanem na par dana"
-" Javices mi?"
Klimnula je glavom i izvadila malu kutijicu
-" Privezak za onu G klasu u garazi..."
Zakikotala se, te kad je otvorim izvadim privezak sa cvticem i to rozim.
-"Jasna mi je poenta"
Podigao sam ruke te iz ladice izvadim kljuc.
-" Srecan rodjendan bato... A sad stvarno poklon"
Otisla je do torbe, te mi pruzi omiljeni parfem sa osmijehom.
-" sta kupiti covjeku koji ima sve... Parfem"
Kao logicno zakljuci... Laura je luda, pozitivno luda i koliko god znam da je ono sto se desilo dok nisam stigao uticalo na nju ipak dobro glumi.
-" da li zelis da razgovaras sa mnom?"
-"me stariji brate, zapravo jedva cekam da dan osvane i da sjednem u tvoj novi auto dok mi ga ne prepises i ne bude zvanicno moj"
-" Sjutra cu reci Borisu"
-" Volim kad sve rijesis za sekund"
Podigla je ruke te ulecela u " svoju" sobu.
-" obisla sam Juliju"
Na pomen njenog imena se odmah zaledim.
-" Ona nas je rodila Dionise, i ja prosto nisam mogla da prekinem poziv kada me je nazvala"
-" Ta zena me ne zanima! Mrtva je za mene"
-"Dionis"
-" Laurin!"
-" Dionis ja sam joj platila lijecenje"
Na to ne izustim nista, valjda za neke ljude dovoljno je da znas da su zivi i to je to... dok je ziva nemam grizu savijest, mrzim je i nikad je ne bih pogledao.
-" Dionise reci nesto"
-" Uredu je Laura"
Rekao sam tiho... najgore je imati sve, biti kao lav dok znas da nemas ono glavno... Porodicu.
-" To je sa onog tvog racuna"Jos tise izusti...
-" to je tvoj racun... samo drzi i oca i tu zenu dalje od mene"
-" da im das priliku"
-" Ne mogu Laura, to nikako ne mogu... Ajde spavaj, ujutru placas dorucak"
-" ja? Ti si bogatiji ti placas!"
-" Aaa ne moze tako plata ti je bila prije 2 dana puna si kao brod"
Ludacki sam se nasmijao dok me ona gadje jastukom.
-" tebi moja plata svaki minut dodje troduplo djubre bratsko"
Jesam hladan ali Laura je sve sto imam i samo sa njom sam opusten... s druge strane shvatim da sam pre samo dva sata bio ja dok je ona setala pored mene.
YOU ARE READING
3 sata nase veze
RomanceIz osvete svom nevjernom momku izabrala je najljepseg momka u njegovoj blizini i samo tako... Poljubila ga je! Nije ni mogla da predpostavi kome zapravo poklanja caroban poljubac niti ko joj isti uzvraca. Kada sazna da je to Dions, da bas onaj Di...