2 dana sam kod Dionisa, na zalost zaspem prije nego on dodje i zavrsi svoje zapostavljene obaveze. Ali rekao mi je da ni ne pomisljam da idem iz stana u svoj jer bi me na ledjima vratio kuci.
Konstantno svoju kucu zove nasom kucom...
-"Jesi se spakovao?"
-" Boris ce me udaviti"
-"ja sam rekla da ne moras da ides ako ne mozes"
-"Idem, javila si svojima ne bi bilo kulturno da sad ne dodjemo"
-"da ti ne dodjes..."
-" ako ja ne idem ne ides ni ti.."
Kao neko dijete je ali me tako sredi da ne znam nista da odgovorim vec bude po njegovom za ovakve stvari
-"Dobro, ajde ulazi u auto, vozac ce ici sa nama"
-"Dobro..."
-" premjestice tvoje stvri kuci "
-"kako, molim?"
-" Necu ponavljati 2 puta"
-"Dionise ovde se i ja nesto pitam. Moje stvari su kuci"
-"pitas se Lisa, ali bi komplokovala i opet bi doslo na moje... Tvoje stvari ce biti kod mene, tvoj stan nam je mali i tvoj posao je blizi kad smo kod mene."
-" Da li si me pitao zelim li zajednicki zivot?"
-"zelis cim se tako nerviras"
-"a je li?"
-" mhm..."
-" Dionise ubicu te!"
U pms-u sam, on me vuce za nos i trema me ubija jer to je Dionis koji ce upoznati moje roditelje koji ce sigurno da pitaju sve detalje...
(***)
-" Kakve su ti namjere sa njom?"Dionis me uzem za ruku i siroko se nasmije.
-"Zivimo zajedno 2. nedelje, polako se navikavamo na nas zajednucki zivot"
Majka je sokirana jer nisam pomenula to. Ne zivino zvanicno zajedno...
-" Dalje..."
Otac strpljivo ceka.
-" zelim da je ucinim srecnom i da budem momak kakvog zasluzuje do trena kada bude spremna da uzme moje prezime i da bude moja zena"
Stisnem ga za ruku
-" da li volis vodku?"
-"Volim"
-"onda si dobro dosao zete"
I evo moje oci su 2 broja vece dok Dionis grli mog oca koji nikada nije prihvatio moju dugogodisnju vezu, a sada prihvata Dionisa.
-" zelim takodje da urucim poklon od mene i Vasilise malo ranije..."
-"nije trebalo"
Majka govori dok Dionisov vozac izvlaci ogroman buket ruza i kesicu sa vjerovatno nekim lancicem...
-"nadam se da ce vam se dopasti"
-"Hvala vam"
-"ne stvarno cu te ubiti"
Govorim sapatom dok nam majka ne prdje i ne pocne nas grliti.
-" Raspremite se i cekamo vas na rucak. Dionise nadam se da ce ti se dopasti moja kuhinja."
Uletjela sam u sobu, a za mnom i Dionis udje sa osmijehom.
-" Znas, sada kad zivimo zajedno..."
-" Samo cuti"
Rekla sam dok ga hvatam i snazno ljubim onako ludacki.
-"Nemoj me nadrazivati kad znas da moram da cekam"
-" shvatas li sta radis u opste?"
-" Dobro znam sta radim... Ja se sa tim ne salim"
-" sa cim?"
-" sa tim da cekam da pristanes da uzmes moje prezime"
-"Dionis Yermalov jesi li ti pri zdravoj pameti"
-"Brzo je ali proklesto Yermalovih ti je vec receno... Ako moze odmah zasto bi cekali jos?"
Vidjeo je da se mrstim te me povuce na svoje krilo
-"Uredu, nisam te pitao nista od ovoga jer se plasim da kazes kako ne zelis. Na zalost ja sam zabrljao, ne znam sta je to ali ne mogu bez tebe da zaspem, ne mogu ni da radim kad znam da si na drugom kraju grada. Mrzim kad si sa Vasilijem iako znam da ima vjerenicu. Zelim te u svom zivotu, iako odbijes znaj da necu odustati jer ne umijem drugacije... Znam da osjecam nesto sto nikada nijesam i 2 mjeseca mi je malo... Zelim vise, zelim da se ne odvajamo osim kad moramo i da to bude sto krace"
Prvi put da ovaj covjek kaze nesto sto je romanticno i to nesto te cementira da vise nista ne trebas osim da spremas vjencanicu i prislis ga da te ozeni.
-" Zelim da bude moja devojka, bicu los decko ali naucicu vremenom"
-"Necu te ubiti"
Tiho sam rekla dok njemu osmijeh zasija na licu.
-"i? Pristajes li?"
-" sta smo ono rekli koje su posledice kad se priz a ljuba"
-" aaa to je bili prije 2 mjeseca za semu i tada je sve vazilo, vise ne vazi jer od nocas smo zvanicno zajedno i priznajemo osjecanja"
-" mislis ti priznajes osjecanja..."
-" Pa moram kad sam tvoja jos u diskoteci saznao, red je da i ti budes obavjestena o mojim"
YOU ARE READING
3 sata nase veze
RomanceIz osvete svom nevjernom momku izabrala je najljepseg momka u njegovoj blizini i samo tako... Poljubila ga je! Nije ni mogla da predpostavi kome zapravo poklanja caroban poljubac niti ko joj isti uzvraca. Kada sazna da je to Dions, da bas onaj Di...