-"Ne, ne mozemo da dodjemo Laura"
Bijesno je dreknuo, te pokusa da se utisa jer misli da jos uvijek spavam.
-" Ne, nisam lagao u vezi sa nama... da, spava u sobi"
-" Ne nije vazno sto nismo dugo zajedno, ti jako dobro znas da ja tamo nikada necu doci"
Cutao je kratko
-" ti znas koliko si mi vazna ali ja to ne mogu. Dodji ti bice i Lisa tu"
-" dobro jutro"
Prisla sma mu, a onda cujen Lauru koja vrisne moje ime. Medjutim ipak proskeniram njegovo golo tijelo prvo.
-"Evo ti je"
Odmah mi je pruzio telefon i odjurio u kupatilo. Cula sam da pusta vodu u tus kabinu ocigledno dobro iznerviran.
-"Niste se posvadjali?"
-" nismo"
-"jako sam srecna da si pored njega, necu da vise navaljujem izvini sto sma te stavila u ovakvu situaciju"
-" ne brini Laura sve je uredu"
Pricale smo jos malo, a onda i on izadje iz kupatila taman kad prekinem poziv
-"Dobro jutro"
Prosao je do kuhinje te uzeo dvije case za kafu. Dok se ja smjestim na sto.
-"Kafu?"
-"da..."
-"zasto me gledas tako?"
-" zgodan si..."
Pruzio mi je solju te se smjeti izmedju mojih nogu.
-" Ides li na posao?"
-" idem u 2, sjutra sam na odmoru..."
-"hoces posle posla biti gladna?"
Osjetim kako rukom prolazi niz moju nogu, a glavu zaranja u moj vrat.
-" Idem sa Azrom na veceru, pa vjerovatno izadjemo u grad"
-"mirises na mene"
Potrudim se da se siroko ne nasmijem ovome.
-" sta ces ti raditi?"
-"imam posla u hotelu, a onda veceras dolaze Italijani u klub da proslavimo ugovor"
-"Bice u Propagandi?"
-"mhmmm"
Rekao je dok njezno ljubi moj vrat.
-" Imam 15 dana... Magadan nam moze biti odmor"
Odmah se odmakao od mene, promjenio izraz lica, odlozio kafu pored.
-" ne zaboravljaj svoj polozaj Vasilisa, nista se ne mjenja. Rekao sam da cu razmisliti jer sam juce pretjerao"
(***)
-" Azra ne znam"
-"nisi ti njegov spasilas Vasilisa, sta tebe briga za njegovu proslost... On zna nek sam odlucuje"
Ni sama ne znam zasto bih voljela da ipak ide kod roditelja. Kajanje je najgora stvar koja te prati zauvijek.
-" Ne vjerujem da si se stvarno zaljubila"
Podigla sam ruke u vis
-" Dobro Azra"
Moje oci se automataki prevrnu, ali ona nastavlja znatno tise
-"Covjek bukvalno ne osjeca nista samo privlacnost za sex i ti opet zaljubis se"
Spadam u tih 90%zena koje moraju da osjete nesto snazno da se predaju muskarcu. I u onih 50%koje se zaljube nezeljeno.
-" tebi treba restart"
Povikala je i bacila novac na sto, potom me povukla za ruku.
-" Idemo na zurku, daleko od svega gde vlasnik nije Dionis"
-"Ne ide mi se..."
-" Ide, ide..."
I tako me povukla kod sebe kuci i spremila bez moje dobre volje usputno je zvala da rezervise sto za dvoje kod nekog poznanika.-" bice sto pored zgodnog dj-a, puno tekila i limunaaa"
Kako je rekla tako je i bilo, sproveli su nas u klub, previse tekile koju su posluzili odmah...
-" Mozes da biras momke, da ih muvas pogledom... opusti se i budi ona stara."
Klimnula sam glavom i ispila jednu tekilu. Opustila sam se, maksimalno dok ispijam pice i uzvracam lazan omsijeh. Cak i pijana dok djuskam vidim njega
Zastanem na tren te se ustinem, jesam li ja to njega upravo vidjela? Ne nema sanse da jesam.
-" Vasilije i Helena ce nas pokupiti"
Poprilicno pijana Azra ispije ko zna koje pice po redu. Nije problem u mom pijanstvu, problem je sto pijana vidim njega.
-" Ajde Lisa, nemoj da zastajes"
-" Malo mi je muka, malo vise. Vrti mi se i pretjerale smo..."
-" nismo, opaaa prilazi zgodni lik na 20 stepeni"
Zbunjeno je pogledam, a onda osjetim i neciju ruku oko struka.
-" mogu li vam se pridruziti"
Zgodan je ali nije kao Dionis... Niko nije.
DU LIEST GERADE
3 sata nase veze
RomantikIz osvete svom nevjernom momku izabrala je najljepseg momka u njegovoj blizini i samo tako... Poljubila ga je! Nije ni mogla da predpostavi kome zapravo poklanja caroban poljubac niti ko joj isti uzvraca. Kada sazna da je to Dions, da bas onaj Di...