Posmatram čoveka koga poštujem i cenim poput oca i zaključujem kako propada, ne finansijski već emocionalno. Ne mogu ni da zamislim kako je to tražiti ćerku već dvadeset i pet godina. Njegova devojka je jednog dana samo nestala sa njihovom tek rođenom ćerkom, nije joj dao ni ime, kao da su u zemlju propale. Godinama ih bezuspešno traži.
Dejvid je nastavio sa svojim životom, oženio se i ima divnu suprugu, ali dece više nije imao. Dobar deo život je posvetio i meni, bio mi je zamena za oca a njegova supruga Darla mi je poput majke.
Pre nekoliko godina naišao je na prvi trag, umrlicu Sofije Lion, to je bila njegova Sofija ali sa drugim prezimenom. Njeno prezime otvorilo je drugi trag, Alan Lion. trenutno čekamo podatke o njemu.
- Makse - Dejvid ustaje, vidim njegovu nervozu iako je odlično krije.
- Gospodine Preston, gospodine Dalton - pozdravio nas je.
- Nema potrebe za persiranjem - pružim mu ruku.
- Reci mi da imaš nešto? - Dejvid je nestrpljiv.
- Alen Lion kao da je u zemlju propao, što i nije čudno s obzirom na to da ga mnogi traže.
- Objasni.
- Duguje novac, zelenaši, kockari, bavio se različitim vrstama prevare, ne znam da li je još uvek živ.
- Još nešo? - pitam.
- Ima dve ćerke sa pokojnom Sofijom Lion.
- Koliko godina imaju? - Dejvid se naginje napred.
- Adelaida ima skoro dvadeset šest a Klara šesnaest.
- Adelida - Dejvid ponavlja tiho.
- Ona je. To je ona, mora da je ona - ubeđen je.
- Polako. Šta znaš o devojkama? - pitam Maksa.
- Pa... i one su nestale. Pobegle su.
- Ne razumem.
- U kraju u kome su živeli govori se da je Alan Lion bio preke naravi. Čak je i policija intervenisala nekoliko puta. Kada je Sofija Lion umrla, starija ćerka, Adelaida, je uzela sestru i pobegla od oca, od tada ih niko nije video, niti je čuo za njih.
- Maltretirao ih je? - namrštim se na ovo.
- Zvanično ne, nezvanično... nisam tako siguran.
Dejvid ustaje i počinje da šeta. znam o čemu razmišlja, pomisao da mu neko drugi maltretira dete sve ove godine je gnusna.
- Smiri se, gledaj lepšu stranu ovoga - govorim mu.
- Zar postoji lepša strana? - pita me vidno iznerviran.
- Sad bar znaš koga da tražiš.
. . .
Biće nove priče. Naslovnicu je napravila Ana Žuržulj, divna mlada cura koju ne umem da tagujem. :)
YOU ARE READING
Trenutak za nas
RomanceOna se bori da preživi sa mlađom sestrom, školuje se, radi i krije se od nasilnog oca. On je neko čiji je život savršeno uređen. Nju traže, njega žele. Životne priče Ade i Brajana se preklapaju u trenutku i oni shvataju da od tog trenutka više ništa...